handel internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

BLACK FRIDAY: kosmiczna WYPRZEDAŻ w FashionDays.pl Pół miliona produktów z łącznym rabatem do 9,6 miliona euro dostępnych podczas trzydniowej wyprzedaży

500 000 produktów, 1000 marek i rabaty na łączna kwotę 9 600 000 euro – oto co Fashiondays.pl przygotowało dla wszystkich miłośników mody. Ogromna wyprzedaż rozpocznie się w piątek 21 listopada o północy. Wyprzedaż BLACK FRIDAY zakończy się w niedzielę. Przed nami więc 3 dni nieziemskich okazji!

W ofercie wyprzedażowej ponad 6 milionów klientów Fashiondays.pl znajdzie tysiące produktów: odzież damską, męską i dziecięcą obuwie, odzieże sportową, akcesoria i biżuterię znanych marek, m.in. Calvin Klein, Just Cavalli, Pepe Jeans, United Colors of Benetton, Guess, Nike, Puma, Converse, Esprit, Ray Ban, Sisley, Moschino czy Timberland. Codziennie podczas trwania wyprzedaży w sklepie będzie pojawiać się nowa, atrakcyjna oferta z szybką i darmową wysyłką (do 5 dni roboczych).
Dodatkową niespodzianką jest uruchomienie aplikacji mobilnej dedykowanej systemowi Android – trzeciej z kolei po aplikacjach na iPhone’a i iPada. Cztery godziny przed rozpoczęciem kampanii Black Friday użytkownicy aplikacji mobilnych będą mogli zobaczyć wybrane produkty, które znajdą się w ofercie wyprzedażowej. Aplikacje do pobrania tutaj: https://www.fashiondays.pl/mobile/

 

informacje o firmie

O firmie:
Każdego dnia inspirujemy naszych klientów, którzy poszukują odpowiedzi na codzienne pytanie „W co mam się dzisiaj ubrać?” czy, innymi słowy „ Kim chce dzisiaj być?” Inspirujemy w stylu Fashion Days – poprzez oferowanie rabatów na modę damską i męska, obuwie, akcesoria i biżuterię. Różnorodność marek, najbardziej znane, światowe brandy takie jak Calvin Klein, Roberto Cavalli, Moschino, Lacoste, Mis Sixty, Nike i wiele innych,w bardzo atrakcyjnych cenach oraz codzienna dawka stylowych inspiracji sprawia, że jesteśmy modowym numerem 1 w CEE.
Założona w Szwajcarii w 2009 roku, firma szybko odniosła sukces i rozszerzyła swoją działalność na 7 europejskich rynków. Oferowanie oryginalnych, najwyższej jakości produktów, możliwe dzięki współpracy wyłącznie z producentami i oficjalnymi dystrybutorami marek oraz profesjonalna obsługa klienta, zmieniły oblicze zakupów online dla ponad 6 milionów klientów.
Ciągły wzrost – do tej pory sprzedaliśmy ponad 2.5 mln produktów, a modowa społeczność na Facebooku liczy ok 1.6 mln osób – sprawia, że Fashion Days jest naturalnym wyborem miłośników mody w Europie Środkowo Wschodniej

informacje o firmie

O firmie:
Każdego dnia inspirujemy naszych klientów, którzy poszukują odpowiedzi na codzienne pytanie „W co mam się dzisiaj ubrać?” czy, innymi słowy „ Kim chce dzisiaj być?” Inspirujemy w stylu Fashion Days – poprzez oferowanie rabatów na modę damską i męska, obuwie, akcesoria i biżuterię. Różnorodność marek, najbardziej znane, światowe brandy takie jak Calvin Klein, Roberto Cavalli, Moschino, Lacoste, Mis Sixty, Nike i wiele innych,w bardzo atrakcyjnych cenach oraz codzienna dawka stylowych inspiracji sprawia, że jesteśmy modowym numerem 1 w CEE.
Założona w Szwajcarii w 2009 roku, firma szybko odniosła sukces i rozszerzyła swoją działalność na 7 europejskich rynków. Oferowanie oryginalnych, najwyższej jakości produktów, możliwe dzięki współpracy wyłącznie z producentami i oficjalnymi dystrybutorami marek oraz profesjonalna obsługa klienta, zmieniły oblicze zakupów online dla ponad 6 milionów klientów.
Ciągły wzrost – do tej pory sprzedaliśmy ponad 2.5 mln produktów, a modowa społeczność na Facebooku liczy ok 1.6 mln osób – sprawia, że Fashion Days jest naturalnym wyborem miłośników mody w Europie Środkowo Wschodniej