wydarzenia zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

Jubileuszowy koncert Comy tylko na NuPlays

21.10.2014 | NuPlays S.A.

Kontrolowany przeciek do sieci - tak można nazwać niespodziankę, jaką zespół Coma przygotował dla swoich fanów. „Pierwsze wyjście z mroku 2014 - Live in Jarocin”, to zapis video unikalnego koncertu, który miał miejsce podczas tegorocznej edycji Jarocin Festiwal. Pre-order koncertowego DVD można już kupić na platformie NuPlays pod linkiem http://coma.nuplays.pl

19 lipca, podczas tegorocznej edycji Jarocin Festiwal, zespół po raz pierwszy wykonał na żywo cały album pt. „Pierwsze wyjście z mroku 2014”, Udany klimat tamtego wieczoru będzie można poczuć, kupując plik w pre-orderze pod linkiem: http://coma.nuplays.pl W dniu premiery, 03 listopada o godz. 12.00, kupujący otrzyma powiadomienie o możliwości pobrania pliku, podczas gdy oficjalna premiera planowana jest 5 godzin później.

"Branża muzyczna potrzebuje coraz bardziej zaawansowanych narzędzi technologicznych, by móc oferować swoim fanom interesujące projekty”, mówi Paweł Soproniuk, Prezes Zarządu NuPlays. „Jeżeli z rozwiązań oferowanych przez NuPlays korzystają zespoły takie jak COMA - o niekwestionowanym statusie gwiazdy - to jest to dla nas najlepszy dowód, że obraliśmy właściwy kierunek rozwoju. Coraz więcej artystów przekonuje się, że NuPlays jest najlepszym dla artysty i wytwórni serwisem, w którym można zorganizować preorder i premierę płyty” dodaje Paweł Soproniuk.

Cena koncertu w jakości HD wynosi dla Polski 8,99 PLN. Niska kwota jest ukłonem w stronę fanów oraz podkreśla pamiątkowy, a nie komercyjny charakter akcji. Wydawnictwo ma również promować trwającą aktualnie trasę zespołu Coma, „Pierwsze wyjście z mroku 2014”, która jest kontynuacją jarocińskiej formuły.

Jako utwór promujący wydawnictwo, zespół wybrał tytułowe „Pierwsze wyjście z mroku”: https://www.youtube.com/watch?v=aRTrBPdWLFY Dzisiaj wystartował również oficjalny kanał YouTube zespołu Coma, który można znaleźć pod adresem: http://www.youtube.com/user/comaoficjalny

Lista utworów albumu „Pierwsze wyjście z mroku 2014 - Live in Jarocin”

1.Leszek Żukowski

2.Sierpień

3.Chaos kontrolowany

4.Pierwsze wyjście z mroku

5.Pasażer

6.Ocalenie

7.Spadam

8.Czas globalnej niepogody

9.Nie wierzę skurwysynom

10.Skaczemy

11.Zbyszek

12.Sto tysięcy jednakowych miast

 

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
NuPlays SA
Paweł Soproniuk

p.soproniuk@nuplays.com

tel: +48 602 110 274

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Soproniuk
NuPlays SA
Paweł Soproniuk

p.soproniuk@nuplays.com

tel: +48 602 110 274

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).