Sonata Park w Sochaczewie skomercjalizowana w 100 proc.
SONATA PARK W SOCHACZEWIE SKOMERCJALIZOWANA W 100 PROC.
Realizowany przez Carrefour Polska, multiformatową sieć handlową, nowoczesny park handlowy Sonata Park w Sochaczewie został w całości wynajęty już na kilka tygodni przed otwarciem.
Ostatnim najemcą, który otworzy swój biznes w obiekcie realizowanym przez Carrefour Polska będzie biuro podróży, które zajmie lokal o powierzchni 17 mkw. Już w listopadzie mieszkańcy Sochaczewa i okolicznych miejscowości będą mieli do swojej dyspozycji nowoczesny obiekt o powierzchni ponad 11 tys. mkw.
Realizowana w Sochaczewie przy ul. Warszawskiej Sonata Park, to nowoczesny park handlowy, który powstaje w synergii z istniejącym już hipermarketem Carrefour z pasażem handlowym o powierzchni 5300 mkw. Na ponad 6000 mkw. nowej części swoje sklepy otworzą między innymi takie marki jak: Cropp, House, Reserved, Sinsay, Empik, Smyk, Drogerie Natura, marki obuwnicze czy też H&M, Carry, Vision Express i Wakacje.pl, wiele z tych marek zadebiutuje w Sochaczewie. Ponadto w obiekcie pojawi się bardzo dobrze dopasowana oferta usługowa w postaci salonu urody, sklepu zoologicznego oraz operatora telewizji satelitarnej NC+.
Równocześnie do dyspozycji klientów będzie gruntownie zmodernizowany i powiększony hipermarket Carrefour, którego oferta handlowa zostanie wzbogacona i sprofilowana według potrzeb i oczekiwań mieszkańców Sochaczewa, jak również pasaż handlowy, w którym znajdą się takie punkty jak salon Kolportera, Poczta Polska oraz cukiernia Sowa.
W ramach mulitformatowej sieci Carrefour Polska funkcjonuje ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 mkw. GLA.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
Grupa Carrefour
Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.