nowe produkty/usługi handel

Centrum handlowe Carrefour w Olsztynie przechodzi gruntowną modernizację

22.07.2014 | Carrefour Polska

Prowadzona przez Carrefour Polska przebudowa centrum handlowego w Olsztynie, weszła w kolejną fazę. Obecnie trwa szereg prac, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. Zakończenie przebudowy planowane jest na jesień br.

Centrum handlowe Carrefour położone jest w południowej części Olsztyna, w samym sercu osiedla Jaroty. Od kilku miesięcy obiekt poddawany jest gruntownej rewitalizacji, w wyniku której zyska on całkiem nowe oblicze.

Już jesienią, na klientów czekać będą nowe sklepy, w tym całkowicie zmodernizowany hipermarket Carrefour, którego oferta ulegnie znacznemu poszerzeniu. Nowością będzie również uruchomienie wędzarni Carrefour, w której wszystkie wędliny wyrabiane są w oparciu o tradycyjne receptury. Dzięki temu zachowują one niepowtarzalny smak i aromat. Dodatkowo rozbudowie ulegnie strefa z „produktami świeżymi”, czyli takimi jak: warzywa, owoce, ryby, mięso oraz nabiał. W strefie „kultura” oraz „perfumeria” pojawią się nowe meble i bardziej czytelna identyfikacja.

Mając na uwadze komfort klientów podczas robienia zakupów, w obiekcie zostanie zbudowana specjalna antresola łącząca parter z pierwszym piętrem. Pojawi się na niej strefa wypoczynkowo – restauracyjna, wyposażona w elementy roślinne oraz małą architekturę.

Na terenie całego centrum handlowego zostanie także wprowadzony system identyfikacji wizualnej, dzięki któremu klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób odnaleźć swoje ulubione marki.

Modernizacja obiektu w Olsztynie, to wynik prowadzonej przez firmę strategii inwestowania i podnoszenia wartości swoich obiektów. Obecnie firma realizuje również budowę retail parku w Sochaczewie, modernizację centrum handlowego w Tomaszowie Mazowieckim, a także planuje w ciągu najbliższych tygodni rozpocząć pierwszy etap modernizacji CH Morena w Gdańsku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem funkcjonuje ponad 650 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 GLA.

 

 

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Grupa Carrefour

Obecna w 34 krajach jest drugim największym detalistą na świecie oraz liderem wielkiej dystrybucji w Europie. W ponad 10.100 sklepach zatrudnia 365 000 pracowników. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro. Grupa Carrefour oferująca różnorodność formatów handlowych, kanałów dystrybucji oraz działająca na wielu rynkach jest partnerem w codziennym życiu 10 milionów klientów, którzy każdego dnia odwiedzają sklepy Carrefour na całym świecie, mając dostęp do szerokiej gamy produktów i usług w najlepszej cenie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.