styl życia towary konsumpcyjne

Kto zdobył tytuł Najlepszej Restauracji 2024?

W tegorocznej edycji plebiscytu wzięło udział blisko 600 restauracji z 15 regionów Polski, spośród których konsumenci wyłonili 22 laureatów. Najwięcej głosów otrzymały: Restauracja & Karczma Staropolska z regionu małopolskiego Restauracja Da Vinci z regionu świętokrzyskiego oraz Restauracja Akcent z regionu pomorskiego.

 

To piąta odsłona plebiscytu będącego częścią programu Polskich Skarbów Kulinarnych, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W zakończonej niedawno edycji udział wzięło blisko 600 restauracji z 15 regionów. Konsumenci, biorąc pod uwagę smak dania, obsługę oraz atmosferę na stronie programu poprzez kliknięcie symbolu korony mogli oddać swój głos. Restauracje, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji 2024 programu Polskie Skarby Kulinarne i zostaną zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez sieć hurtowni MAKRO Polska.

 

Spośród wszystkich lokali biorących udział w plebiscycie najwięcej głosów otrzymały: Restauracja & Karczma Staropolska z regionu małopolskiego, Restauracja DaVinci z regionu świętokrzyskiego oraz Restauracja Akcent z regionu pomorskiego.

 

Pełna lista laureatów znajduje się na stronie polskieskarby.pl.

 

Plebiscyt wspierali: Wirtualna Polska, Restaurant Management, FoodService, Papaja, Horecanet, Nowości Gastronomiczne, HorecaTrends, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Wiadomości Spożywcze, Szef Kuchni, Wiadomości Handlowe oraz Portal Spożywczy.

 

O programie Polskie Skarby Kulinarne

Początki programu Polskie Skarby Kulinarne sięgają 2018 roku. Inicjatywa wywodzi się z prowadzonego przez MAKRO Polska projektu Kulinarne Zjednoczenie Polski, którego zwieńczeniem była książka kucharska „Sto receptur na sto lat niepodległości”. Polskie Skarby Kulinarne to przede wszystkim program edukacyjny, którego celem jest zwiększanie świadomości Polaków w temacie kulinarnej tradycji naszego kraju. Poprzez program MAKRO Polska chce przede wszystkim pokazać i uświadomić konsumentom, jak wyjątkowa i bogata w różnorodne smaki i przepisy jest rodzima kuchnia polska. W ramach programu organizowany jest plebiscyt konsumencki „Najlepsza Restauracja.” Lokale, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne i zostaną zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez MAKRO Polska

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl