handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour zmodernizował kolejne sklepy

19.10.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska konsekwentnie realizuje rozpoczętą w 2014 roku strategię modernizacji posiadanych aktywów. Od początku roku remodeling zakończono już w ośmiu lokalizacjach.

Carrefour Polska chce zapewnić klientom swoich sklepów najwyższy komfort zakupów, dlatego systematycznie inwestuje w remodelingi, których celem jest przystosowanie wnętrz nie tylko do obecnie panujących standardów oraz polityki sieci, lecz także do potrzeb współczesnych konsumentów. Od początku roku nowe oblicze zyskało już 8 sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu oraz Toruniu.

Prowadzone w sklepach prace obejmują przede wszystkim sale sprzedaży. Poszerzane są wejścia oraz aleje, zmianie ulega także wyposażenie sklepu – oświetlenie sali, wysokość regałów, a niekiedy także ustawienie mebli, które umożliwia pogrupowanie produktów rodzinami. Wszystkie te zabiegi prowadzą do poprawy doświadczeń zakupowych klientów - ułatwiają poruszanie się po sklepie i sprawniejsze odnajdywanie produktów, które są dobrze wyeksponowane.

W ramach remodelingów do potrzeb lokalnych klientów dostosowywana jest także oferta handlowa. W wybranych sklepach, np. w Ostrowcu, Starachowicach czy Płocku, wprowadzane są również tak zwane minikoncepty, czyli specjalne strefy z określoną ofertą produktów. Są wśród nich między innymi strefa piw rzemieślniczych, strefa zdrowej żywności, strefa kuchni świata czy wędzarnia Carrefour.  

Carrefour Polska wiele uwagi poświęca również wdrażaniu w swoich placówkach rozwiązań proekologicznych. W zmodernizowanych w br. sklepach sieć zastosowała przyjazne dla środowiska instalacje wykorzystujące dwutlenek węgla jako czynnik chłodzący. Wymianie poddane zostało również oświetlenie.

Tradycyjne oświetlenie zastąpione zostało energooszczędnymi lampami LED, które w każdym ze sklepów pozwalają zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o około 20-30 procent – mówi Paweł Dolański, dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska.  

Warto także wspomnieć o innowacyjnych rozwiązaniach, jakie Carrefour Polska wprowadził w wybranych lokalizacjach. Wśród nich są instalacje fotowoltaiczne – które z powodzeniem działają już w Zgorzelcu oraz Łodzi – oraz instalacje geotermalne – dostępne w Sosnowcu, Zamościu, Olsztynie, Gdańsku oraz Warszawie przy ul. Głębockiej.  

Sklepy Carrefour Polska, wśród których znajduje się obecnie 89 hiper- oraz ponad 150 supermarketów, poddawane są remodelingom w ramach wdrożonej i realizowanej konsekwentnie od 2014 roku strategii modernizacji portfela nieruchomości sieci.

Od momentu wdrożenia strategii zmodernizowaliśmy już około 75 procent funkcjonujących na rynku obiektów Carrefour. Od początku bieżącego roku przeprowadziliśmy prace w ośmiu lokalizacjach, a odnowione wnętrza wkrótce zyska także nasz sklep w Szczecinie, gdzie właśnie rozpoczynamy prace – podsumowuje Paweł Dolański.

Do końca roku Carrefour Polska planuje także rozpocząć remodeling sklepów sieci w Białej Podlaskiej i Zamościu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.