nowe produkty/usługi media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Wyprawka+ w Carrefour

20.08.2018 | Carrefour Polska

Carrefour przygotował rozbudowaną ofertę na 1 września, która zawiera nie tylko artykuły szkolne, ale także akcesoria biurowe oraz tekstylne. Dzięki atrakcyjnym rabatom tegoroczna wyprawka skompletowana w sklepach sieci może być wyjątkowo bogata.

W sklepach Carrefour trwa specjalna promocja „Szkolna Wyprawka, do wyboru, do koloru”, która gwarantuje najniższą cenę artykułów szkolnych. W przypadku gdy klient znajdzie na rynku produkt objęty promocją w niższej cenie, Carrefour zwróci mu podwójną różnicę. Bogata oferta od tornistrów, piórników z wyposażeniem i zeszytów, aż po książki edukacyjne oraz akcesoria na zajęcia plastyczne i sportowe, pozwala na sprostanie wymagań każdego ucznia. Potencjalnymi hitem sprzedażowym może okazać się zestaw artystyczny, który zawiera aż 168 elementów.

Carrefour chcąc trafić w gusta najmłodszych przygotował także kolekcje, które zawładnęły dziecięcą wyobraźnią. Są wśród nich takie marki jak: Robert Lewandowski, Barbie, Emoji, Kraina Lodu i Minionki wraz z rabatem w wysokości 10% z aplikacją mobilną Mój Carrefour. Dodatkową korzyścią przy kompletowaniu tegorocznej wyprawki szkolnej jest rabat do 10% przy zakupach z Kartą Dużej Rodziny.

Carrefour w swojej ofercie przewidział również artykuły biurowe takie jak biurka, szafki, regały i fotele, niezbędne do aranżacji miejsca do nauki. Wśród nich znajdują się także fotele gamingowe, cieszące się coraz większą popularnością. Ofertę uzupełnia szeroki wybór ubrań na wiele szkolnych okazji.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.