media/marketing/reklama

„Puls Biznesu” świętuje 25 lat z 22 tysiącami subskrybentów

14.01.2022 | Puls Biznesu

14 stycznia upływa 25 lat od ukazania się pierwszego wydania „Pulsu Biznesu”. Ćwierć wieku temu szwedzki koncern medialny Bonnier podjął decyzję o stworzeniu w Polsce dziennika poświęconego w 100 proc. gospodarce. Dziś „Puls Biznesu” jest czytany przez kilkadziesiąt tysięcy właścicieli firm, menedżerów i inwestorów. Strategią wydawcy jest dynamiczny rozwój mediów cyfrowych. Wokół flagowej marki „PB” skupia się dziś ponad milion internautów co miesiąc odwiedzających pb.pl, ponad 22 tysiące subskrybentów wydań cyfrowych, 120 tysięcy odbiorców branżowych i autorskich newsletterów czy 1,5 mln odtworzeń audycji nagranych w cyklu podcastów „PB do słuchania”.

− Tworząc „PB” przetransferowaliśmy do Polski know-how skandynawskiego koncernu budowanego od 1804 r., a od 1930 r. wydającego prasę. Od początku jednak decyzyjność i niezależność była w rękach polskich menedżerów. Jestem przekonana, że połączenie szwedzkich i polskich biznesowych kultur jest jednym z powodów naszego sukcesu. Stabilny i doświadczony właściciel, gwarantujący najlepszym dziennikarzom ekonomicznym niezależność i możliwość tworzenia jakościowych treści to nasz przepis na sukces. Bardzo się cieszę, że ten przepis przypadł do gustu czytelnikom – mówi Patricia Deyna, prezes wydającej „Puls Biznesu” spółki Bonnier Business Polska.

− Od 25 lat mamy jedną misję − pomagamy naszym czytelnikom prowadzić firmę i podejmować trafne decyzje inwestycyjne, jednym słowem - zarabiać. Realizujemy ją informując o tym, co ważne w polskim biznesie i jakie są rynkowe trendy. Podpowiadamy, jak i w co inwestować, a także jak finansować rozwój firmy i unikać pułapek w przepisach. W trudnych momentach pandemii wspieraliśmy przedsiębiorców poradnikami i webinarami o tarczach finansowych. W ostatnich tygodniach pomagamy im poruszać się w gąszczu Polskiego Ładu. W minionym roku dołożyliśmy dwie nowości: Akademię Lidera, czyli treści z obszaru rozwoju osobistego menedżerów, oraz Analizy PB, czyli codziennie analizy makroekonomiczne i sektorowe wraz z platformą danych.– mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

− Przed 25 laty podjęliśmy ważną decyzję o założeniu gazety w Polsce - dużym i prosperującym kraju, z rynkiem czterokrotnie większym niż szwedzki, a ponadto bliskim sąsiadem z sięgającą wieków wspólną historią — i dobrą, i złą. To był na tym rynku nowy rodzaj gazety, skoncentrowanej wyłącznie na czytelniku biznesowym. Została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową. W ostatniej dekadzie, dzięki udanej strategii opartej na rozwoju produktów cyfrowych, polski oddział Bonniera potroił przychody, co umożliwiło nam zakup nowych produktów na rynku B2B – mówi Hans-Jacob Bonnier, założyciel „Pulsu Biznesu”, od 1997 r. członek rady nadzorczej Bonnier Business Polska.

Obchodom jubileuszu towarzyszy kampania, której hasłem jest „Od 25 lat pomagamy Ci zarabiać”. Jej bohaterami są dziennikarze „Pulsu Biznesu”. W ramach kampanii wydawca zaplanował wiele działań promocyjnych i ofert specjalnych skierowanych do subskrybentów.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie