zdrowie

Rewolucyjna technologia Oral-B iO™

15.09.2021 | Oral-B

Więcej niż szczotkowanie: Oral-B iO™ to przyszłość zdrowia jamy ustnej

Nowa technologia rewolucjonizuje kategorię szczoteczek elektrycznych i na nowo definiuje codzienne szczotkowanie

Oral-B, marka będąca pionierem w dziedzinie szczoteczek elektrycznych kompatybilnych z aplikacją mobilną, wprowadza na polski rynek swoją najbardziej rewolucyjną technologię, Oral-B iO™. Oral-B iO™ jest wynikiem wielu badań i punktem odniesienia dla całej branży. Szczoteczka wykorzystująca sztuczną inteligiencję działa w rewolucyjnej technologii magnetycznej.

Oral-B iO™ to początek nowej ery w szczotkowaniu zębów. „Szczoteczka dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii jest przede wszystkim skuteczna, ale ważny jest jeszcze jeden aspekt – szczotkowanie zębów staje się dzięki niej przyjemnym doświadczeniem. Wpłynie to naszym zdaniem na większą chęć korzystania ze szczoteczki i zapewni lepsze zdrowie jamy ustnej jej użytkownikom” – podkreśla dr nauk med. Beata Golan, kierownik ds. naukowych P&G Polska.

Nowe doświadczenie w szczotkowaniu zębów to wynik aż 6 lat badań z udziałem specjalistów, a 250 patentów sprawia, że Oral-B iO™ jest wyjątkowym produktem. To coś więcej niż nowa szczoteczka do zębów, to innowacyjna technologia. Jedyny w swoim rodzaju liniowy napęd magnetyczny zastosowany w szczoteczce przenosi energię na końcówkę każdego włókna, czyli tam gdzie jest ona najbardziej potrzebna – dzięki temu szczotkowanie jest wyjątkowo precyzyjne i ciche.

Po raz pierwszy zastosowano technologię szczotkowania, która zapewni czystość, którą użytkownicy szczoteczki będą odczuwać przez cały dzień, każdego dnia. Napęd magnetyczny Oral-B iO™ przenosi energię na końcówki włókien, tworząc rewolucyjne, delikatne mikrowibracje, dzięki którym szczoteczka pracuje płynnie i cicho. W szczoteczce użyto kultowej okrągłej główki szczoteczki Oral-B inspirowanej narzędziami dentystycznymi, która w połączeniu z ruchami oscylacyjno-rotacyjnymi i mikrowibracjami zapewnia dokładne czyszczenie.

Całkowicie nowy interfejs użytkownika został zainspirowany i zaprojektowany przy udziale ponad 1800 konsumentów, którzy poświęcili wiele godzin na testowanie technologii iO. Dzięki ich pomocy, w każdej fazie pracy nad szczoteczką, zapewnia ona najbardziej spersonalizowane wrażenia ze szczotkowania. Użytkownicy pokochali nowe, innowacyjne funcje:

  • interaktywny wyświetlacz umożliwia łatwą nawigację po funkcjach szczoteczki i personalizację: powitanie, wybór trybów szczotkowania, ustawienia języka i przypomnienia o wymianie końcówki szczoteczki;
  • inteligentny czujnik nacisku prowadzi użytkownika do optymalnego nacisku czyszczenia. Czujnik ostrzega za pomocą czerwonej lampki, gdy siła nacisku jest zbyt dużai świeci się na zielono, kiedy użytkownicy stosują optymalny nacisk podczas czyszczenia. Szczoteczka informuje także o zbyt małej sile nacisku, sygnalizując to kolorem, który można wybrać z poziomu aplikacji.
  • elegancką ładowarkę magnetyczną zapewniającą szybkie naładowanie w zaledwie ~3 godziny. Wyświetlacz szczoteczki ma czytelny wskaźnik poziomu naładowania baterii;
  • nową aplikację Oral-B to funkcja monitorowania zębów 3D i technologia wykrywania położenia wykorzystują sztuczną inteligencję. Rozpoznaje wszystkie obszary w jamie ustnej, prowadząc użytkowników do stuprocentowego oczyszczenia wszystkich obszarów szczotkowania;
  • timer dostarczający spersonalizowane wskazówki dla użytkowników o tym jak osiągnąć najlepszy poziom czystości. Timer śledzi czas trwania każdej sesji szczotkowania, dzięki czemu użytkownicy wiedzą, kiedy szczotkowali zęby przez zalecane przez dentystów 2 minuty. Ikony buziek na wyświetlaczu informują użytkowników, czy osiągnęli swój cel.

Zainwestowano ponad 1200 godzin, by poznać bezcenne opinie konsumentów. Uwzlędniono je w procesie badań i rozwoju, czego efektem jest doświadczenie technologii magnetycznej iO™, które przewyższa oczekiwania i pragnienia użytkowników. W efekcie końcowym powstała technologia, która rewolucjonizuje kategorię szczoteczek i którą użytkownicy chcą poznawać – dodaje Beata Golan.

W testach klinicznych Oral-B iO™ udowodniono dokładniejsze czyszczenie zębów i dziąseł, które umożliwia użytkownikom utrzymanie zdrowia jamy ustnej. W porównaniu ze szczoteczkami manualnymi użytkownicy Oral-B iO™ doświadczyli:

  • 100% więcej usuwania płytki nazębnej po 8 tygodniach;
  • 100% zdrowszych dziąseł w tydzień;
  • 6 razy lepszego usuwania płytki nazębnej wzdłuż linii dziąseł.
kontakt dla mediów
Kinga Gora
Senior Account Executive, MSL
Kinga Gora

kinga.gora@mslgroup.com

informacje o firmie

O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Artificial Intelligence®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.

załączniki

więcej z kategorii zdrowie

kontakt dla mediów
Kinga Gora
Senior Account Executive, MSL
Kinga Gora

kinga.gora@mslgroup.com

informacje o firmie

O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Artificial Intelligence®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.