nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Konkurs od Chupa Chups dla fanów FUNU

„Forever FUN” to claim, który przyświeca marce Chupa Chups od lat i zachęca wszystkich, niezależnie od wieku do wspólnej zabawy. Hasło to jednak szczególnie upodobali sobie najmłodsi konsumenci, którzy w wolnym czasie stawiają przede wszystkim na FUN. Jak nie trudno się domyślić, znaczna część rozrywkowych aktywności dzisiejszych nastolatków dzieje się za pośrednictwem Internetu i portali społecznościowych.

Badania EU NET ADB wskazują, że ok. 90% respondentów w wieku nastoletnim (14-17 lat) jest użytkownikiem co najmniej jednego serwisu społecznościowego [1]. Obecność w social mediach to dla najmłodszego pokolenia zarazem sposób na wyrażenie siebie, jak i forma rozrywki. Za pomocą Internetu nastolatki mają wręcz nieograniczone możliwości w kreowaniu własnego wizerunku oraz zabawie różnymi konwencjami. Dostęp do atrakcyjnych materiałów i informacji oraz możliwości komunikacyjne, jakie gwarantuje świat wirtualny, niewątpliwie zachęcają młodzież do spędzania wolnego czasu właśnie w przestrzeni internetowej. Ale przecież FUN to nie tylko social media – jest mnóstwo sposobów na kreatywną rozrywkę. Aktywności sportowe, wspólne wycieczki, poszerzanie zdolności kulinarnych, odpoczynek na łonie natury, a może zajęcia artystyczne? Obecnie możliwości jest mnóstwo i warto z nich korzystać.

Gratka dla Fanów FUNU

Marka Chupa Chups z myślą o wszystkich miłośnikach dobrej zabawy organizuje konkurs. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. –  Pięć osób ma szansę na wygranie miesięcznego kieszonkowego o wartości 500 zł, które będzie wypłacane przez cały rok. Ponadto, do zdobycia jest 100 bluz oraz 150 czapek z logiem Chupa Chups – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić min. 2 opakowania gumy balonowej Chupa Chups i zachować paragon, a następnie na stronie foreverfun.pl w formie opisu lub zdjęcia pokazać, jak można się bawić w myśl hasła „Forever Fun”. Konkurs trwa do 30 września 2021 roku.

[1] Katarzyna Makaruk, Korzystanie z portali społecznościowych przez młodzież. Wyniki badania EU NET ADB
http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.desklight-c4186538-b9e3-4eb1-846f-7805b3a85f4e

kontakt dla mediów
PR Account Executive, Biuro prasowe Perfetti Van Melle Polska
Emilia Potocka

e.potocka@synertime.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
PR Account Executive, Biuro prasowe Perfetti Van Melle Polska
Emilia Potocka

e.potocka@synertime.pl

informacje o firmie