sport

Only See Great: Neymar Jr. z wyjątkową niespodzianką

10.06.2021 | Puma

Warszawa, 10 czerwca 2021r. - Neymar Jr. i PUMA wspólnie sprawili wyjątkową niespodziankę dzieciom z brazylijskiego klubu piłkarskiego Centro da Coroa FC. W ramach kampanii Only See Great wspólnie zachęcili brazylijskie dzieci do podążania za marzeniami.

Kampania 'Only See Great' ma za zadanie inspirować następne pokolenia do osiągania wielkości na boisku jak i  poza nim, a także do wiary w siebie i realizacji swoich marzeń. Dlatego też, Neymar Jr. wraz z  PUMA zorganizowali niezapomniany dzień dla dzieci z Centro da Coroa FC - lokalnego klubu piłkarskiego znajdującego się w rodzinnym regionie Neymara Jr. - São Paolo.

Najmłodsi otrzymali prezenty z kolekcji PUMA x Neymar Jr. oraz specjalną kartkę z wiadomością od Brazylijczyka, w której poprosił o namalowanie swoich marzeń. Gdy dzieci skończyły rysować, na ekranie pojawił się Neymar Jr.

Centro da Coroa FC to klub piłkarski, który stale dąży do propagowania sportu wśród dzieci i młodzieży” - powiedział Thadeu P. Nogueira, Football Director w Centro da Coroa FC. „Neymar Jr. i PUMA zrobili coś tak wyjątkowego dla dzieci, że pozostanie to na długo w ich pamięci. To był jeden z najlepszych dni w ich życiu i zachęcił, aby dalej podążali za marzeniami.

To było naprawdę emocjonujące doświadczenie, dzielenie się moimi przygodami i inspiracjami z dziećmi z mojej ojczyzny napełniło mnie ogromną radością” - powiedział Neymar Jr. „Moje początki też były skromne, więc chciałem zainspirować je do podążania za swoimi marzeniami bez względu na to, jak wygląda ich obecna sytuacja i gdzie zaczynają swoje kariery. Wierzcie w siebie i podążajcie za swoimi marzeniami”.

Film Young Dreams dostępny jest pod tym linkiem.

###


MATERIAŁY GRAFICZNE:

Neymar Jr. x Centro da Coroa FC

 

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 16 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.puma.com.