handel media/marketing/reklama

Zbieraj wirtualne kwiaty i zdobywaj nagrody w akcji Lublin Plaza

10.05.2021 | Klépierre

Wiosna na dobre zagościła w centrum handlowym Lublin Plaza. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej działającej w tzw. rozszerzonej rzeczywistości, klienci galerii mogą zbierać wirtualne kwiaty i zdobywać wiosenne nagrody do aranżacji balkonu lub tarasu.

Wyjątkowa akcja Kwiatobranie wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR, z ang. Augmented Reality). Dzięki temu w zabawie przenikają się dwa światy: w realnym centrum handlowym można zbierać wirtualne kwiaty.

Aby wziąć udział w Kwiatobraniu, wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i okazać paragon w Punkcie Akcji. Hostessa udostępnia wtedy kody do zbierania kwiatów w aplikacji. W ten sposób zakupy w Lublin Plaza odmienią niejeden balkon, taras czy ogród. Codziennie można wygrać goździki w doniczce, lampiony, poduchy i koce, które dodadzą wiosennej świeżości do aranżowanych przestrzeni. Nagrody zdobyte podczas akcji udekorują tej wiosny wiele zielonych zakątków, a dzięki temu sprawią, że czas spędzony na świeżym powietrzu upłynie jeszcze przyjemniej.

Dodatkowo uczestnicy Kwiatobrania mogą zagrać w EKO Quiz. Osoby, które udzielą poprawnych odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, mogą zdobyć hulajnogę elektryczną, elektryczny rower lub rower miejski, które idealnie sprawdzą się podczas wiosennych aktywności, a do tego pozwolą być bardziej eko i zadbać o środowisko.

Akcja rozpoczyna się 10 maja i potrwa do 22 maja (oprócz niedzieli niehandlowej 16 maja). Ostatniego dnia akcji zostaną rozdane nagrody za udział w EKO Quizie. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.lublinplaza.pl.

Zapraszamy na bezpieczne zakupy i Kwiatobranie do Lublin Plaza!

***

LUBLIN PLAZA

Centrum handlowe Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych lublinian. W 2020 roku otrzymało nominację do Nagrody Miasta Lublin dla Mecenasa Kultury 2019. W centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych, 8-salowe kino Cinema City oraz fitness klub CityFit. W Lublin Plaza obecne są znane marki takie jak Deni Cler, Tous, Pandora, Kazar oraz lubiane sklepy sieciowe, a wśród nich TK Maxx, H&M, CCC, Reserved, Sinsay, Venezia, Sephora i Douglas. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

KLÉPIERRE

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat BREEAM.

 

Więcej informacji:

www.klepierre.com

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

informacje o firmie

KLÉPIERRE

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat BREEAM.

 

Więcej informacji:

www.klepierre.com