transport

Interwencja Pocztowców na rzecz pacjentów covidowych szpitala w Rudzie Śląskiej

05.05.2021 | Poczta Polska

Pocztowcy pomogli w transporcie ważnej przesyłki zagranicznej do Polski. Urządzenie medyczne do diagnozy pacjentów covidowych trafiło bezpiecznie do szpitala w Rudzie Śląskiej.   

W dobie pandemii, w związku z wprowadzonymi ograniczeniami i nowymi wymogami, możliwe są opóźnienia w transportach przesyłek kierowanych do Polski z zagranicy. Przewoźnicy, odpowiedzialni za logistykę na trasach tranzytowych, redukują częstotliwość połączeń lotniczych i korzystają z mniejszych jednostek transportowych. Ograniczenia te mogą mieć bezpośrednie przełożenie na zmianę w zakresie terminów dostarczania paczek zagranicznych do odbiorcy docelowego.   

Taka sytuacja miała miejsce w przypadku jednej z przesyłek zagranicznych nadanej w USA. Infolinia Poczty Polskiej zanotowała zgłoszenie lekarki oraz prośbę o interwencję w sprawie ważnej paczki. Przesyłka zawierała elektroniczne urządzenie medyczne do diagnozy pacjentów i była adresowana na oddział pacjentów covidowych szpitala w Rudzie Śląskiej. Urządzenie powinno dotrzeć jak najszybciej do szpitala, w związku ze wzmożonym zapotrzebowaniem na tego typu sprzęt diagnostyczny w okresie pandemii.   

Pracownik działu reklamacji zagranicznych Poczty Polskiej ustalił, że z powodów ograniczeń transportowych związanych z wdrożonymi restrykcjami Covid-19 - przewoźnik zredukował częstotliwość połączeń lotniczych - w wyniku czego przesyłka wciąż znajdowała na lotnisku tranzytowym w Helsinkach, czekając na transport do Polski.   

Dzięki interwencji Pocztowców i współpracy ze stroną fińską, przesyłkę w trybie pilnym skierowano do Polski. Następnie trafiła do zabrzańskiej sortowni, gdzie była potraktowana w sposób priorytetowy i mogła zostać przekazana do odbioru klientce, by finalnie znaleźć się na oddziale covid w szpitalu.  

- Bardzo dziękuję za szybką interwencję ze strony Poczty Polskiej. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i zaangażowania z Państwa strony. Jestem wdzięczna za pomoc - mówi lekarka z oddziału covidowego szpitala w Rudzie Śląskiej, która poprosiła o wsparcie w sprawie przesyłki z USA.  

Zapewnienie wszystkim swoim klientom obsługi na najwyższym poziomie, również w czasach ograniczeń transportowych związanych z pandemią, to dla Poczty kluczowe zadanie. Zdarzają się jednak obiektywne sytuacje, wymagające szczególnego zaangażowania ze strony Pocztowców, jak miało to miejsce w przypadku przesyłki zawierającej ważne dla oddziału pacjentów covidowych urządzenie diagnostyczne. Pomoc i natychmiastowa interwencja w takich właśnie sytuacjach jest priorytetem.

   

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie