internet sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Santander Bank Polska startuje z akcją #ZalogujSeniora

Pandemia zachęciła klientów powyżej 60 roku życia do większej aktywności w Internecie, w tym także do zdalnego bankowania. Prawie 32% klientów Santander Bank Polska w tej grupie wiekowej bankuje zdalnie, ale jest jeszcze spora część, która z różnych przyczyn z bankowości internetowej i mobilnej nie korzysta. Dlatego właśnie Santander Bank Polska wspiera te osoby w samodzielnym bankowaniu z domu i zachęca do udziału w programie #ZalogujSeniora. 

Klienci 60+ są coraz bardziej aktywni w bankowości online. Na przestrzeni ostatniego roku liczba klientów Santander Bank Polska z tej grupy wiekowej, którzy korzystają z Santander internet i Santander mobile, wzrosła o 14%. Co ciekawe, największy wzrost logowań do kanałów online można zaobserwować w grupie osób 70-79 lat – z bankowości elektronicznej korzysta aż 20% więcej klientów niż jeszcze przed rokiem. Aż 83% wszystkich klientów z tej grupy wiekowej, którzy logują się do bankowości mobilnej lub internetowej, aktywnie dokonuje transakcji finansowych online. Warto więc wspierać cyfryzację klientów, bo gdy się przekonają do tego rozwiązania, to zyskują niezależność i stały dostęp do swoich finansów bez wychodzenia z domu.

Okres pandemii przyniósł nam wszystkim wiele wyzwań, w tym konieczność przejścia do świata online z wieloma sprawami Dotyczy to również korzystania z usług bankowych. Bardzo nas cieszy, że tak wielu klientów powyżej 60 roku życia w ostatnim roku zalogowało się do Santander internet i aplikacji Santander mobile. Mamy jednak świadomość, że ponad 60% z nich wciąż pozostaje bez zdalnego dostępu do swojego konta bankowego. Chcemy w przyjazny i komfortowy sposób wprowadzić ich do świata bankowości elektronicznej, by mogli bezpiecznie, w swoim tempie, samodzielnie kontrolować swoje finanse i wykonywać płatności i inne operacje z domu – mówi Anna Kaczmarek Dyrektor departamentu klienta indywidualnego z Santander Bank Polska

Santander Bank Polska chce wesprzeć klientów, którzy tego potrzebują, w poruszaniu się po bankowości online, dlatego opracował program #ZalogujSeniora. Dzięki niemu krok po kroku dowiedzą się oni na czym to polega, jakie są korzyści dla nich i praktycznie poćwiczą korzystanie z Santander internet i Santander mobile.

Jak wziąć udział w programie?

Do programu #ZalogujSeniora mogą się zgłaszać pary – senior wraz z pomocnikiem, który będzie go wspierał i towarzyszył podczas programu. Pomocnicy muszą wysłać zgłoszenie do 14 maja 2021 r. przez formularz na stronie internetowej banku https://www.santander.pl/ws-zalogujseniora/. Następnie doradca banku skontaktuje się telefonicznie z osobą zgłaszającą, aby ustalić spotkanie online i plan edukacji, dopasowany do potrzeb konkretnego klienta. Program zakłada naukę w etapach, aby finalnie osoba, która dotychczas nie korzystała z bankowości online, mogła samodzielnie korzystać z usług zdalnych. W każdej chwili można też kontaktować się z opiekunem w programie oraz korzystać z materiałów, które bank udostępnia na stronie.

 

Więcej szczegółów wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne są na stronie: https://www.santander.pl/ws-zalogujseniora/

 

 

 

Santander internet/mobile, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

 

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

informacje o firmie

więcej z kategorii internet

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

informacje o firmie