handel

Nowy sklep sieci TEDi w Galerii Zielone Wzgórze

05.05.2021 | Carrefour Polska

Sieć TEDi, oferująca szeroką gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, uruchomiła w Galerii Zielone Wzgórze swój pierwszy sklep w Białymstoku. To jednocześnie drugi sklep sieci w Galeriach Carrefour, po otwartym w 2020 r. sklepie w Galerii Kalisz.

W 2021 r., mimo ograniczeń w działalności handlowej, w Galeriach Carrefour otwartych zostało 6 sklepów i lokali usługowych. Poza sklepem TEDi, to m.in. największy w Rybniku sklep sportowy sieci Decathlon w Galerii Śląskiej czy kolejny lokal polskiej, rodzinnej sieci Cukiernia Chojecki, który powstał w Galerii Żyrardów.

- Pierwszy sklep TEDi w Białymstoku, to z jednej strony kolejny przykład poszerzania oferty dla naszych klientów, w tym przypadku Galerii Zielone Wzgórze a z drugiej, to rozszerzenie współpracy z siecią TEDi, która była możliwa dzięki sukcesowi sklepu w Kaliszu - mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych Carrefour Polska. - W bardzo trudnym, z uwagi na ograniczenia pandemiczne, dla handlu czasie każde otwarcie nowego sklepu czy lokalu cieszy podwójnie i jest potwierdzeniem zaufania jakim darzą nas najemcy - dodaje Ewa Karska.

Galeria Zielone Wzgórze to jeden z najpopularniejszych obiektów handlowych w Białymstoku. Poza hipermarketem Carrefour, na klientów czeka tu pierwszy w mieście sklep TEDi oraz najnowszy koncept sklepu Pepco. Działa tu również największy w Białymstoku oraz regionie, salon Sinsay Limitless, czyli najnowszy koncept sklepów tej popularnej marki odzieżowej. Fani piłki nożnej znajdą tu firmowy sklep Jagiellonii Białystok - Jaga Fun Shop. Na amatorów żywności ekologicznej czeka Organic Farma Zdrowia a przysmaki regionu oferuje Podlaska Chata. W Galerii klienci znajdą też wiele innych sklepów znanych marek, punkty gastronomiczne i usługowe. Samochód można wygodnie zaparkować na jednym z ponad 1000 miejsc parkingowych.

Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowana i dopasowana do lokalnych potrzeb oferta sklepów. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.