sprawy społeczne

„Manifest dla polskiej gastronomii” głosem jedności branży

W nowym spocie szefowie kuchni, restauratorzy i eksperci zachęcają do wsparcia branży gastronomicznej i podpisania „Manifestu dla polskiej gastronomii”. Zachęcamy do wejścia na stronę www.manifestgastro.pl i poparcia ich postulatów.

 

W sektorze gastronomii w Polsce przed wybuchem pandemii COVID-19 pracowało około miliona osób. Dziś wiele z nich walczy o swój byt i przyszłość, a branża „gastro” – w przeciwieństwie do częściowo odmrożonych turystyki i kultury – wciąż znajduje się na końcu listy biznesów przewidzianych do luzowania sanitarnych obostrzeń.

 

Tekst manifestu skupia się na pozytywnym przesłaniu związanym z gastronomią, jaką znamy sprzed pandemii i do jakiej tęsknimy: miejscem spotkań, pozytywnych emocji, ale także filarem dobrze działającej gospodarki. Manifest popierają wszystkie liczące się organizacje branżowe polskiej gastronomii (ich pełną listę można znaleźć na www.manifestgastro.pl), a także wiodące firmy związane z sektorem HoReCa, wśród nich MAKRO Polska. Ich głos pojawia się także w nowym spocie, w którym pojawiają się osoby związane z gastronomią, wśród nich szef kuchni, kelnerka oraz klienci restauracji.

 

„Manifest dla gastronomii” może wesprzeć każdy, któremu leży na sercu dobro branży gastronomicznej. Wystarczy wejść na www.manifestgastro.pl, przeczytać zamieszczoną tam treść apelu i poprzeć go. Im więcej będzie podpisów, tym mocniejsze wsparcie otrzymają organizacje walczące o przyszłość polskiej gastronomii. Przesłanie Manifestu zostanie bowiem przekazane władzom, wdrażającym kolejne obostrzenia i rozwiązania osłonowe dla gospodarki oraz mediom, szeroko relacjonującym walkę branży gastronomicznej z kryzysową sytuacją.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

więcej z kategorii sprawy społeczne