wydarzenia handel sport styl życia kultura/sztuka/rozrywka sprawy społeczne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Carrefour partnerem Myślenickiego Biegu Ulicznego wspólnie z franczyzobiorcą Carrefour Market w Myślenicach

28.09.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Polska w ramach długoterminowej strategii transformacji żywieniowej aktywnie angażuje się w działania promujące zdrowy styl życia. Dlatego, wspólnie z franczyzobiorcą Carrefour Market w Myślenicach, wsparł Myślenicki Bieg Uliczny, rozgrywany pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Małopolskiego. W biegu na 10 km wzięła też udział drużyna Carrefour.

- Zdrowy tryb życia i właściwa dieta oparta o dobrej jakości produkty to lepsza odporność organizmu, co dziś powinno być dla nas wszystkich szczególnie ważne. W Carrefour od lat promujemy takie podejście do zdrowia i włączamy się w ważne wydarzenia, angażujące lokalne społeczności. Dlatego bardzo się cieszę z inicjatywy Adama Bednarza, franczyzobiorcy Carrefour Market w Myślenicach, który zaproponował nam wspólne wsparcie Myślenickiego Biegu Ulicznego - mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska.

Biegacze mieli zapewnioną na trasie wodę i batoniki energetyczne marki Carrefour. Z kolei na kibiców obserwujących bieg i wspierających zawodników czekała specjalna strefa wypoczynkowa. Było to tym istotniejsze, że zawody były rozciągnięte w czasie, ponieważ ze wzglądów bezpieczeństwa biegacze zostali podzielenie na 5 serii, by jednocześnie na trasie znajdowało się nie więcej niż 250 osób.

Myślenicki Bieg Uliczny wpisuje się w założenia kampanii „Wyścig po zdrowie”, w ramach której Carrefour aktywnie promuje wśród klientów aktywność fizyczną oraz prowadzi edukację na temat zasad zdrowego odżywiania. Kampania jest elementem strategii transformacji żywieniowej, której Carrefour chce się stać światowym liderem, oferując klientom zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach. Badania naukowe potwierdzają, że wysokiej jakości żywność, wytworzona w sposób zrównoważony lub ekologiczny, pozbawiona sztucznych dodatków, ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie.

Carrefour inwestuje w Polsce w rozwój i promocję oferty produktów ekologicznych i lokalnych, poprawia skład produktów marki własnej oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowego stylu życia. W niełatwym czasie pandemii, działania firmy nakierowane są również na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa i troskę o zdrowie klientów, pracowników i partnerów sieci.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.