nowe produkty/usługi polityka budownictwo/nieruchomości środowisko naturalne/ekologia sprawy społeczne towary konsumpcyjne transport media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse energetyka

Gospodarka musi się zielenić

15.09.2020 | Puls Biznesu

O ekologii i odpowiedzialności ekologicznej mówią teraz wszyscy — biznes, rząd i zwykli obywatele. To o wiele więcej niż trend, to konieczność działań podejmowanych w mikroskali, lokalnie i globalnie. Zrównoważony rozwój, neutralność klimatyczna, czysta produkcja, ochrona wód, redukcja odpadów, mniejsza emisja zanieczyszczeń przestały być jedynie nośnymi hasłami. Stały się kierunkami, które przedsiębiorstwa i rządy umieszczają w swoich strategiach jako kluczowe, a stosowanie się do nich staje się coraz częściej głównym kryterium wyboru dla świadomych konsumentów.

Dlatego dziennik „Puls Biznesu” startuje z projektem Zielona gospodarka. Pokażemy na naszych łamach, czym dla polskiego biznesu jest odpowiedzialność ekologiczna i jak firmy starają się ją realizować. Przedstawimy najlepsze praktyki polskich przedsiębiorstw, przykłady udanych wdrożeń, najciekawsze inicjatywy i innowacje. Opiszemy rządowe inicjatywy, podatkowe zachęty do bycia bardziej eko oraz finansowe plusy związane z energooszczędnością czy mniejszym zużyciem wody.

Postaramy się też odpowiedzieć na najważniejsze pytanie — czy polskie przedsiębiorstwa są ekologiczne. Odpowiedzi na to i inne pytania poszukają dziennikarze „Pulsu Biznesu” oraz partnerzy - PKN ORLEN, Santander Bank Polska, KGHM Polska Miedź, PGNiG, PKP Intercity, LPP, Kompania Piwowarska, Prologis, Saint-Gobain, BASF i VELUX. Projekt, nad którym honorowy patronat sprawuje Ministerstwo Klimatu, zakończymy dwiema debatami oraz raportem, w którym znajdą się najważniejsze wnioski płynące z doświadczeń polskich firm. Może zainspirują konkurencję, a może zachęcą biznes do zbudowania własnej drogi ku bardziej Zielonej gospodarce.

Jakie tematy poruszymy w "Pulsie Biznesu"?

21 września - Biznes stawia na ekologię

28 września - Jak nie zaśmiecać świata

5 października - Ekotransport

12 października - Jak wygrać ze smogiem

9 października - Ekologiczne budownictwo

26 października - Ekologia - moda czy potrzeba?

Twoja firma również stawia na ekologiczne rozwiązania? Chcesz je zaprezentować na łamach "Pulsu Biznesu" i pb.pl? Zapraszamy! Więcej informacji na stronie pb.pl/zielonagospodarka

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie