nowe produkty/usługi internet energetyka

Strefa Opinii dla klientów TAURONA. „Twój głos ma moc!”

Energetyczny lider otwiera się na potrzeby klientów. Służyć do tego ma Strefa Opinii. Skorzystają z niej zalogowani w serwisie Mój TAURON. Liczba klientów posiadających tam aktywne konto przekroczyła 1,7 mln. Nowa funkcjonalność promowana jest hasłem „Twój głos ma moc! Usłyszymy. Ulepszymy”.

Strefa Opinii to platforma wymiany informacji między klientami a TAURONEM. Opcja podzielona jest na kilka bloków tematycznych, w których zamieszczane będą pytania. Głównymi zagadnieniami badawczymi są: dom, obsługa, energia i eko. Przy każdej ankiecie określony jest końcowy termin, do którego można udzielać odpowiedzi.

- Jestem przekonany, że Strefa Opinii jest bardzo dobrym narzędziem i dla klientów i dla nas. Klientom daje możliwość wyrażenia swojej opinii w dowolnie wybranej chwili, bo – tak jak dotychczasowe funkcjonalności w Moim TAURONIE – dostępna jest siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę – podkreśla Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż. - To rozwiązanie dobre jest również dla nas, bo pozwala nam na prowadzenie systematycznych i bardzo szerokich badań, które są punktem wyjścia do wprowadzania ulepszeń w obsłudze klienta oraz opracowania przydatnych produktów i usług – dodaje Rafał Soja.

Nowa metoda badawcza różni się od tych, z których dotychczas korzystał TAURON. Po pierwsze, komunikacja w Strefie Opinii działa dwukierunkowo. Klient nie tylko wypełnia ankietę, ale też otrzymuje informację zwrotną o tym, jak rozłożyły się głosy wszystkich osób, które wypowiedziały się w sprawie objętej badaniem. Po drugie, Strefa Opinii ma również tę przewagę nad innymi badaniami, że umożliwia wypowiadanie się wszystkim użytkownikom serwisu Mój TAURON, czyli ogromnej liczbie klientów.

Załóż konto!

Spółka zaprasza do aktywnego korzystania ze Strefy Opinii, nie tylko dotychczasowych użytkowników serwisu Mój TAURON. Zachęca też do założenia konta w serwisie tych klientów, którzy nie poznali jeszcze możliwości, jakie daje to narzędzie obsługowe. Mój TAURON to wielofunkcyjny serwis, w którym można załatwić wszystkie sprawy związane z umową. Wybrać nową ofertę, podać stan licznika, sprawdzić swoje rachunki czy zużycie energii oraz dokonać płatności.

O przydatności serwisu Mój TAURON świadczy ogromna liczba jego użytkowników. Mam nadzieję, że klienci będą chętnie korzystać także z nowej funkcjonalności – Strefy Opinii. Im więcej osób wypełni nasze ankiety, tym lepiej poznamy oczekiwania, które klienci mają wobec TAURONA – podsumowuje Rafał Soja.

Założenie Mojego TAURONA i korzystanie z dostępnych w nim funkcjonalności jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę www.mojtauron.pl i podać podstawowe dane dotyczące umowy, które znajdują się na fakturze za energię elektryczną. Mój TAURON dostępny jest zarówno w wersji na komputer, tablet, jak i na smartfon.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy, TAURON Polska Energia SA
Łukasz Zimnoch

lukasz.zimnoch@tauron.pl

informacje o firmie

***

TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem i jednym z największych sprzedawców i wytwórców energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie RESPECT Index.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi