handel

Nowy Carrefour Market w Brzegu już otwarty

31.07.2020 | Carrefour Polska

Klienci mogą już korzystać z bogatej oferty supermarketu prowadzonego na zasadzie franczyzy. W sklepie na powierzchni 500 m2 znalazło się 10 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów lokalnych, delikatesowych i wspierających zdrową dietę.

Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Stoisko sprzedaży tradycyjnej prowadzone jest we współpracy z lokalnymi producentami. Klienci znajdą tu również wyroby z Wędzarni Carrefour oraz pieczywo wypiekane na miejscu, jak również dostarczane z pobliskiej piekarni. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Z myślą o osobach poszukujących posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także gotowe do zjedzenia dania, zupy czy sałatki w tym niedawno wprowadzonej na rynek marki własnej Bon Apetit!

- Oferta supermarketu Carrefour, który powstał w Brzegu, została dobrana tak, aby odpowiedzieć na potrzeby lokalnej społeczności. Mieszkańcy mogą więc liczyć na bogaty wybór świeżych i zdrowych produktów, będących podstawą codziennej diety - mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska.

Na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez Carrefour Polska strategii transformacji żywieniowej. W supermarkecie klienci znajdą szeroki wybór 350 artykułów bio, bezglutenowych, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produktów pochodzenia roślinnego, będących odpowiedzią na potrzeby wegan. Nowością są produkty bio dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W ofercie sklepu dostępny jest też pełen oryginalnych produktów koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą szereg dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Sklep oferuje też duży wybór alkoholi oraz bardzo popularną Strefę Zero z piwem i winem 0%. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii klienci dbający o środowisko odnajdą szeroką ofertę certyfikowanych produktów pielęgnacyjnych i czyszczących.

Nowy supermarket Carrefour znajduje się w przy ul. Włościańskiej 9a w Brzegu, w sąsiedztwie sklepu rtv i salonu meblowego. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 7.00 – 21.30, a w niedzielę w godz. 8.00 – 20.00. W sklepie można skorzystać z programu lojalnościowego i aplikacji Mój Carrefour, kart Rodzinka, Seniora oraz Karty Dużej Rodziny.

Więcej informacji na temat supermarketu jako formatu franczyzowego można uzyskać na stronie: https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/franczyza/supermarkety-franczyzowe

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.