nowe produkty/usługi handel transport ekonomia/biznes/finanse

Carrefour Polska uruchamia nową usługę Tank&Go

30.06.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozpoczął testy nowej usługi Tank&Go skierowanej do klientów stacji benzynowych Carrefour. Usługa umożliwia wygodne dokonanie w pełni bezkontaktowej płatności za paliwo i jest dostępna w aplikacji mobilnej Mój Carrefour. W początkowej fazie testów skorzystać z niej mogą wybrani klienci stacji Carrefour w Warszawie i Krakowie.

Carrefour Polska jest właścicielem ponad 40 stacji paliw. Tank&Go to najnowsza propozycja dla klientów sieci, która umożliwia bezpieczną, samodzielną i w pełni bezkontaktową zapłatę za tankowanie.

- Carrefour Polska konsekwentnie rozwija pakiet usług dla klientów realizujących transakcje w naszej sieci sklepów. Tank&Go to kontynuacja doskonale przyjętej przez klientów usługi Scan&Go, a jednocześnie pierwszy tego typu projekt realizowany przez sieć handlową w Polsce, który zapewnia klientom korzystającym ze stacji paliw Carrefour nowe doświadczenia w pełni mobilnej, bezobsługowej realizacji transakcji oraz bezpieczeństwo i szybkość zakupów paliwa za pomocą aplikacji „Mój Carrefour” – mówi Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.

Usługa działa w ramach aplikacji mobilnej "Mój Carrefour". Jej użytkownicy znajdą w aplikacji nowy moduł – Tank&Go - przygotowany specjalnie na potrzeby usługi. Aby z niej skorzystać klient powinien zalogować się w module, podać niezbędne dane swojego samochodu, a także aktywować płatności mobilne Masterpass. Podjeżdżając na stację paliw Carrefour wystarczy wybrać dystrybutor, określić kwotę transakcji, dokonać płatności i rozpocząć tankowanie. Po jego zakończeniu klient otrzyma fakturę na podany wcześniej adres email i może odjechać ze stacji paliw. Cały proces odbywa się szybko i w pełni samoobsługowo.

W zakresie płatności mobilnych projekt realizowany jest we współpracy z Mastercard.

- Usługa Tank&Go zintegrowana z Masterpass pozwala zrealizować płatność bez kontaktu z kasjerem, co jest szczególnie przydatne w czasie trwającego zagrożenia epidemicznego. Jednak wartość tej usługi, jaką jest szybkość i wygoda dzięki automatyzacji płatności, pozostaje uniwersalna. W Mastercard przyświeca nam wizja, w której różne urządzenia, takie jak smartfon, ale też samochód z komputerem pokładowym, mogą pełnić funkcję płatniczą, aby zakupy były jeszcze prostsze. Carrefour jest liderem w realizacji tej wizji i bardzo się cieszę, że to nasz kolejny wspólny innowacyjny projekt, po wcześniejszym wprowadzeniu usługi Scan&Go – mówi Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.

Klienci wybierający Tank&Go mogą również korzystać z atrakcyjnych zniżek na zakup paliwa. Obecnie, usługa dostępna jest na stacji benzynowej Carrefour na warszawskim Targówku, a także stacji przy hipermarkecie Kraków Czyżyny. Tank&Go docelowo wprowadzony będzie na wszystkich stacjach Carrefour.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.