media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING z miłością zachęca aby oszczędzać, ale nie na tym, co ważne

14.02.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności, w której przygotował dodatkowy spot do Internetu z okazji walentynek.

Poprzez zabawną i przekonującą historię pokazujemy, na czym nie warto oszczędzać. Odwołując się do prawdziwych insightów chcemy zaangażować szeroką grupę odbiorców w Internecie. Walentynki to doskonała okazja aby oszczędzić na rzeczach mniej istotnych a zainwestować w to co naprawdę ważne, na przykład w emocje, przeżycia i czas dla bliskich – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Bohater spotu internetowego, to Joachim, który w życiu oszczędzał na wszystkim… aż do momentu, kiedy się zakochał. Wtedy jego życie diametralnie się zmieniło. Nadal oszczędza, ale już nie na tym, co dla niego ważne.

Spot „Człowiek, który na wszystkim oszczędzał” jest częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która wystartowała w grudniu 2019 i objęła różne działania, m.in.: TV, kino, Internet, social media, OOH (w tym komunikację miejską w wybranych miastach).

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

  • „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.

Bank proponuje również ofertę dopasowaną do oczekiwań młodych (18-26), którzy idą własną drogą, robią swoje i rozwijają swoje pasje - aplikację Moje ING mobile z Kontem MOBI. Teraz w pakiecie z kartą i Otwartym Kontem Oszczędnościowym w promocji do 160 zł za otwarcie konta. Więcej na: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-dla-mlodych

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: ”Człowiek, który na wszystkim oszczędzał”  (element kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”)
  • Start: 14.02.2020 r.
  • Narzędzia: Internet
  • Kreacja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub
  • Spot: https://www.youtube.com/watch?v=hIRNUvKvmwU
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING BANK ŚLĄSKI S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie

więcej z kategorii media/marketing/reklama