media/marketing/reklama

Continental Opony Polska na LinkedIn z On Board Think Kong

13.02.2020 | On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Continental Opony Polska, lokalnym oddziałem globalnego koncernu. Continental to wiodący producent opon i dostawca oryginalnego wyposażenia dla branży motoryzacyjnej. OBTK zajmuje się prowadzeniem komunikacji firmy w serwisie LinkedIn.

On Board Think Kong odpowiada za opracowanie strategii, tworzenie treści, szkolenia i aktywacje marki Continental na LinkedIn w Polsce. Celem realizowanych prac jest wsparcie działań sprzedażowych i wizerunkowych firmy.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych. – Jesteśmy przekonani, że komunikacja na LinkedIn, szczególnie w obszarze B2B może przynosić wymierne efekty. LinkedIn jest środowiskiem wciąż niedocenianym, często niesłusznie pomijanym w planach social mediowych wielu firm. Tymbardziej cieszymy się z możliwości udziału w projekcie i współpracy z Continental Polska w tym obszarze – mówi Norbert Kilen, partner w OBTK.

kontakt dla mediów
On Board Think Kong
Małgorzata Żmijewska-Kukiełka

mzmijewska@obtk.pl

informacje o firmie

On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong to część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama