handel

Rozwój sieci ODIDO – blisko 2530 sklepów w całej Polsce

Stworzona przez MAKRO Polska sieć franczyzowa ODIDO zrzesza pod swoim szyldem blisko 2530 sklepów w całej Polsce. Alkostrefa, kącik kawowy czy strefa bistro „Chwytaj w biegu” – to tylko kilka rozwiązań, przygotowanych przez sieć hurtowni w oparciu o potrzeby sklepów spożywczych różnej wielkości.

 

W Polsce istnieje blisko 2530 sklepów działających pod marką ODIDO. W 2019 roku sieć stworzona przez MAKRO Polska powiększyła się o 267 placówek. – W przyszłym roku MAKRO nadal będzie koncentrować się na rozwoju organicznym, planując przyłączyć do sieci co najmniej 200 kolejnych sklepów. Jednocześnie będzie pracować nad wsparciem Franczyzobiorców i poprawą jakości pracy sklepów działających pod szyldem ODIDO – mówi Anna Kieljan, Manager ds. Ekspansji i Operacji ODIDO.

 

Sieć hurtowni prowadzi cykl spotkań z Franczyzobiorcami „Super Sklep”. Właściciele sklepów ODIDO mają możliwość uczestniczyć w szkoleniach branżowych oraz warsztatach z ekspertami z różnych dziedzin. Edukacyjne spotkania stanowią okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. – W ten sposób tworzy się silna społeczność franczyzowa ODIDO. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – wyjaśnia Anna Kieljan.

 

Z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, MAKRO Polska oferuje rozwiązania dopasowane do różnej wielkości placówek, uwzględniając także ich specyfikę sprzedaży. Prowadzone przez sieć hurtowni projekty oparte są o aktualne trendy. Najbardziej zaawansowanym projektem jest Alkostrefa – Wino, na który składa się asortyment i wyposażenie indywidualnie dobrane przez specjalistów. Skrojona pod zapotrzebowania klientów z sektora handlu tradycyjnego, oferta dostosowana jest do trendów panujących na rynku alkoholi. O sukcesie tego rozwiązania świadczą liczby – blisko 2,7 tys. placówek posiadających Alkostrefę, z czego ponad 1,1 tys. to sklepy ODIDO.

 

MAKRO Polska posiada rozwiązania zgodne z wszechobecnym trendem convenience. Jednym z nich jest kącik kawowy, zawierający produkty marki własnej Rioba. – To rozwiązanie sprawdzi się w lokalizacjach, które gwarantują duży przepływ konsumentów. Klientom, którzy zdecydują się z niego skorzystać, proponujemy ekspres i ergonomiczny regał, pakiet startowy produktów, rabat na artykuły do konceptu Rioba i pełne wsparcie marketingowe – zapowiada Anna Kieljan.

 

Sieć hurtowni również daje właścicielom możliwość do korzystania z projektu, jakim jest kącik bistro. Stanowi on propozycję dla sklepów, które chcą rozszerzyć asortyment o ciepłe przekąski. W tym celu MAKRO Polska dostarcza całościowe i dostosowane do ich potrzeb wyposażenie. Projekt został przygotowany z myślą o lokalizacjach miejskich oraz placówkach położonych przy trasach przejazdowych. Jedną z najnowszych propozycji skierowanych do sklepów, jest kącik Chwytaj w bieguFood to go. Składają się na niego kanapki, sałatki, zestawy obiadowe, sushi czy świeże soki. Oprócz niezbędnego asortymentu oferuje chłodziarkę do ekspozycji produktów oraz pełne wsparcie marketingowe.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie