wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka

Bohaterowie „Krainy Lodu 2” w CH Olsztyn

16.01.2020 | Carrefour Polska

Już w najbliższą sobotę do CH Olsztyn zawitają postaci z kultowego filmu „Kraina lodu 2”. 18 stycznia, w godzinach 10:00-18:00, będzie można samemu zwiedzić bajkowe królestwo Arendelle, zrobić sobie zdjęcie z głównymi bohaterkami filmu – Anną i Elsą, a także poznać inne atrakcje przewidziane przez zarządcę galerii – firmę Carrefour Polska.

Centrum Handlowe Olsztyn przygotowało niespodziankę dla najmłodszych i ich rodzin: w sobotę 18 stycznia, w galerii będą na nich czekać postaci z filmu „Kraina lodu 2”, a także wiele atrakcji związanych z tą produkcją. Ta piękna opowieść o przyjaźni, miłości i rodzinie tak bardzo podbiła serca widzów, że jej drugą część możemy oglądać już w kinach. Ale nie tylko!

Każdy, kto odwiedzi Centrum Handlowe Olsztyn w najbliższą sobotę, będzie mógł doświadczyć na żywo magii filmu: zastukać prawdziwą kołatką u bramy i wejść do świata Anny i Elsy, a tam zmierzyć się z licznymi wyzwaniami. Jak obudzić żywioł wiatru? Czy można poznać ducha płomieni? Jak aktywować symbole ziemi? Tego wszystkiego będzie się można dowiedzieć i przeżyć samemu w CH Olsztyn. Dodatkowo, z królewskiego balkonu uczestnikom kibicować będzie Anna i Elsa, z którymi będzie można sobie zrobić wspólne zdjęcie.

Spotkanie z „Krainą Lodu” odbędzie się 18 stycznia 2020 r. w godzinach 10:00-18:00 na poziomie 0 w CH Olsztyn przy ul. Krasickiego 1B.

CH Olsztyn zostało otwarte w 2006 r., a w 2014 r. przeszło remodeling. W centrum handlowym wynajęte są 23 lokale, w tym popularny sklep Pepco, Rossmann, dwa sklepy z artykułami elektronicznymi: Neonet i Rebel Electro, a także szeroka oferta usługowa.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.