wydarzenia technologie

OPPO zaprezentuje wizję rozwoju technologii podczas inauguracji OPPO INNO DAY

04.12.2019 | OPPO

Firma OPPO zapowiedziała pierwszą imprezę z cyklu OPPO INNO DAY, która tym razem odbędzie się 10 grudnia 2019 w Shenzhen, w Chinach. Zorganizowane pod przewodnim hasłem, które brzmi „Create Beyond Boundaries” wydarzenie podkreśli potrzebę głębokiej i zaawansowanej integracji najnowszych technologii oraz usług w epoce łączności 5G. Jako, że szybki rozwój oraz ugruntowanie 5G, sztucznej inteligencji, chmury czy Big Data znacząco wpłynie na zmianę całej branży, OPPO INNO DAY podejmie – przy udziale czołowych ekspertów – próbę przeanalizowania przyszłości technologii.

W ubiegłym roku firma OPPO zorganizowała wewnętrzną wystawę, na której zaprezentowała swój potencjał badawczo-rozwojowy i przełomowe dokonania w różnych dziedzinach. Podczas wyczerpujących rozmów z ekspertami z wielu branż omawiano także możliwości urządzeń mobilnych w przyszłości.

Pierwsza edycja odniosła duży sukces, dlatego tegoroczny OPPO INNO DAY jest imprezą otwartą dla światowych mediów, analityków, partnerów branżowych oraz publiczności. W tym roku marka zaprezentuje najnowsze wnioski i osiągnięcia w dziedzinie konsumenckich technologii 5G, rzeczywistości rozszerzonej i Internetu Rzeczy. Impreza będzie też platformą wymiany poglądów na temat przyszłości technologii dla kluczowych partnerów.

Gośćmi OPPO INNO DAY będą eksperci, partnerzy oraz liderzy opinii, którzy podzielą się przemyśleniami na temat ogromnych zmian związanych z tematem 5G. Na innowacyjnej wystawie towarzyszącej wydarzeniu, OPPO zaprezentuje pełny, zintegrowany ekosystem najnowocześniejszych technologii oraz ich różnorodne zastosowania.

 Przyszłość inteligentnej łączności poznamy już 10 grudnia. Więcej informacji na temat OPPO INNO DAY 2019 można uzyskać tutaj.

kontakt dla mediów
Piotr Żaczko
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

 

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia