handel internet

Carrefour rozwija e-grocery: nowe miasta w województwie śląskim oraz dostawa kurierem wybranych artykułów na terenie całej Polski

09.10.2019 | Carrefour Polska

Carrefour dynamicznie rozwija koncept e-grocery. Sieć rozszerzyła zasięg swojego e-sklepu spożywczego zakupycodzienne.carrefour.pl o kolejne miasta województwa śląskiego - Sosnowiec, Chorzów, Czeladź i Siemianowice Śląskie, a za dwa tygodnie uruchomi na terenie całej Polski dostawy kurierskie artykułów niewymagających chłodzenia. Ekspansja e-grocery to wynik konsekwentnie realizowanej przez sieć strategii omnikanałowości.

Carrefour dynamicznie rozwija koncept e-grocery. Po otwarciu e-sklepów spożywczych w Warszawie, Krakowie i Katowicach, sieć zdecydowała o wdrożeniu konceptu w kolejnych miastach województwa śląskiego. W asortymencie 20 tysięcy produktów spożywczych i przemysłowych e-sklepu znajdują się artykuły ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty świeże - warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał, które Carrefour dostarczy teraz również mieszkańcom Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi i Siemianowic Śląskich również w niedziele.

Sieć na tym jednak nie poprzestaje. Carrefour zdecydował również o uruchomieniu na terenie całej Polski dostaw kurierskich, realizowanych od poniedziałku do piątku, produktów spożywczych niewymagających chłodzenia. Tym samym, Carrefour zapewni swoim klientom, którzy do tej pory nie byli objęci zasięgiem e-grocery sieci, możliwość zamówienia i dostawy wybranych produktów e-grocery niezależnie od miejsca, w którym mieszkają. Usługa dostępna będzie za 2 tygodnie.

- Kontynuujemy inwestycje w strategię omnikanałową. Sukcesywnie otwieramy e-sklepy w nowych miastach, ale teraz nasza oferta artykułów niewymagających chłodzenia dostępna będzie dla mieszkańców całej Polski mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych. To kolejna odsłona realizowanej przez Carrefour strategii transformacji żywieniowej, której celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom stałego dostępu do produktów spożywczych wysokiej jakości i w przystępnych cenach.

Aby sprawdzić asortyment produktów objętych dostawą kurierską będzie można wejść na stronę internetowego sklepu spożywczego sieci zakupycodzienne.carrefour.pl (lub wejść na stronę Carrefour.pl i wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze”) oraz podać swój kod pocztowy. System pokaże produkty, które można zamówić z dostawą kurierską. Jeśli natomiast klient objęty jest zasięgiem pełnego asortymentu e-grocery, tj. również produktów świeżych, dotychczasowa oferta nie ulegnie zmianie.

Carrefour zadebiutował na polskim rynku e-grocery jesienią 2016 roku w Warszawie, gdzie w nieco ponad 2 lata sieć zbudowała silną markę swojego sklepu internetowego z żywnością. W lutym  br. Carrefour otworzył e-sklep spożywczy w Katowicach, a trzy miesiące później w Krakowie. Według badania Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej, sporządzonego na zlecenie Frisco.pl w ubiegłym roku, e-zakupy spożywcze Carrefour znalazły się na 1. miejscu w grupie najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce - 43 proc. badanych wskazało Carrefour.pl jako sklep, w którym robi swoje zakupy spożywcze.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.