handel zdrowie

Jesteś tym co jesz – Carrefour upowszechnia ofertę produktów BIO

16.09.2019 | Carrefour Polska

Carrefour aktywnie pomaga w zmianie nawyków żywieniowych. Sieć sukcesywnie dąży do demokratyzacji produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniżej ceny, zwiększenie ich dostępności oraz różnorodności oferowanego asortymentu. Istotnym elementem tej strategii jest także edukacja na temat produktów ekologicznych, którą sieć kontynuuje w drugiej odsłonie kampanii „BIO na zdrowie”. W tajniki produkcji ekologicznej wprowadzają klientów tym razem sami rolnicy i producenci produktów bio, współpracujący na stałe z Carrefour.

Produkty ekologiczne coraz częściej znajdują się w koszykach zakupowych klientów Carrefour. Obecnie w asortymencie sklepów znajduje się już ok. 2000 produktów bio, a ich oferta stale jest wzbogacana. Jak wynika z danych sieci, w 2019 roku odnotowano aż dwukrotny wzrost sprzedaży produktów eko w porównaniu z rokiem ubiegłym. Te optymistyczne dane są efektem podjętych działań Carrefour dążących do demokratyzacji produktów bio.

Głównym celem drugiej odsłony kampanii „BIO na zdrowie” jest edukacja konsumentów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna, a także upowszechnianie produktów bio poprzez gwarancję najniższej ich ceny. Wszystkie działania realizowane są pod hasłem „Jesteś tym, co jesz”, aby umocnić przekaz kampanii i podkreślić znaczący wpływ produktów ekologicznych na zdrowie oraz życie człowieka.

„Obserwujemy, że nasi klienci coraz częściej świadomie poszukują na sklepowych półkach żywności zdrowej i nieprzetworzonej, a także czytają etykiety wybierając produkty z prostym składem oraz wysokiej jakości. Jednocześnie bardzo ważnym aspektem determinującym zakup wybranych towarów jest cena. Dzięki najnowszej kampanii „BIO na zdrowie” chcemy pokazywać, że wybór produktów eko nie zawsze wiąże się z wysokimi kosztami” – Marek Lipka, Dyrektor Handlowy i Supply Chain, Carrefour Polska.

Start kampanii 360 „BIO na zdrowie” – jakie nowości czekają na konsumentów? 

Od września 2019 roku w wybranych 9 największych miastach Polski można zobaczyć oficjalne plakaty citylight informujące o kampanii „BIO na zdrowie” przedstawiające mamę oraz dziecko. Premierę w telewizji miał również najnowszy spot kampanii, którego głównym bohaterem jest wszystkim dobrze znany Bobas opowiadający w wideo o zaletach warzyw i owoców. Głosu małemu bohaterowi użyczył ponownie aktor Wojciech Mecwaldowski. Dodatkowo, działania offline wsparte zostaną publikacjami w wybranej prasie parentingowej oraz lifestyle’owej od września do listopada 2019 roku.

Równolegle prowadzone są działania digitalowe, których celem jest dotarcie do nowych odbiorców, a także zainteresowanie tematem żywienia ekologicznego stałych obserwatorów Carrefour. Kampania w internecie realizowana jest w social mediach na takich platformach jak Facebook, Instagram, YouTube, ale również w innych kanałach m.in. stronie carrefour.pl, gdzie odbiorcy znajdą szereg inspirujących materiałów edukacyjnych dotyczących żywności ekologicznej.

W drugiej edycji kampanii kontynuujemy współpracę ze znaną blogerką parentingową Bakusiowo, która w nowej serii materiałów poradnikowych przedstawiać będzie zalety i wpływ na zdrowie produktów bio. W jesiennej edycji „BIO na zdrowie” duży nacisk postawiliśmy na stworzenie inspirującego contentu wideo, powstało ponad 30 różnych formatów z naciskiem na kontekst edukacyjny. Zależało nam na merytorycznym przekazie, który prezentował będzie zalety produktów bio oraz różnice między produktami konwencjonalnymi, a ekologicznymi. W celu zaspokojenia ciekawości odbiorców na temat funkcjonowania rolnictwa ekologicznego, w wybranych filmikach wystąpią rolnicy i producenci ekologiczni. Nie zabraknie również materiałów wideo promujących ofertę bio dostępną w sklepach Carrefour. Mamy nadzieję, że wszystkie inicjatywy przyczynią się do popularyzacji produktów ekologicznych – Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Liczne rabaty i materiały edukacyjne dla klientów sieci Carrefour

Najnowszy, niestandardowy katalog Carrefour wyróżnia się na tle pozostałych, ponieważ w całości został poświęcony prezentacji produktów ekologicznych. Został on również wzbogacony o materiały edukacyjne stworzone we współpracy z ekspertką prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, a także wywiad blogerki Bakusiowo z rolnikami i producentami ekologicznymi, który pokazuje jak małymi krokami wprowadzać zmiany codziennych nawyków żywieniowych i stawać się bardziej eko. Niepodważalnym autorytetem w kwestiach żywienia jest Instytut Żywności i Żywienia, dlategoteż w najnowszym katalogu klienci znajdą również opracowaną przez Instytut – Piramidę Zdrowego Żywienia, której zasady były fundamentem edukacyjnego contentu znajdującego się w katalogu. Najnowsza gazetka prezentuje szereg produktów bio z gwarancją najniżej ceny – dostępnych stacjonarnie, jak i online. W aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”, również będą znajdować się kupony ze zniżką na wybrane produkty bio. Dla klientów robiących zakupy online przygotowana została, promocja specjalna, dzięki której przy zakupie produktów ekologicznych za minimum 20 zł można otrzymać w prezencie ekologiczną torbę z hasłem kampanii „Jesteś tym, co jesz”. W sklepach sieci Carrefour zorganizowane zostaną, również degustacje produktów ekologicznych dla klientów wybranych supermarketach oraz hipermarketach.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Grupa Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Grupa Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.