media/marketing/reklama

„Tak pachnie blask" W.KRUK rozpoczyna kampanię zapachów inspirowanych diamentami

12.09.2019 | W.KRUK

W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją luksusowych zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.

W.KRUK. Tak pachnie blask

Z takim hasłem najstarsza marka jubilerska w Polsce przedstawia wyjątkową kolekcję czterech autorskich zapachów – W.KRUK ROSE, W.KRUK BLUE, W.KRUK PURE  i W.KRUK BLACK. Wody perfumowane od W.KRUK to połączenie nowatorskich i klasycznych kompozycji zapachowych stworzonych na bazie składników haute parfumerie. Każdy z zapachów odzwierciedla różne oblicza diamentów, począwszy od ich szlachetności i elegancji, przez przejrzystość i nowoczesność aż po zmysłowość i eteryczność. Każdy flakonik ozdobiony jest jubilerską tabliczką z mosiądzu, a kolory opakowań odpowiadają barwom najbardziej pożądanych kamieni jubilerskich. Zapachy będą dostępne w salonach firmowych W.KRUK, na wkruk.pl oraz od października w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl.

W kampanii pokazujemy niezwykłą moc diamentów, które są najbardziej pożądanymi i najrzadszymi kamieniami świata. Ich zapach otula i sprawia, że zmysłowo unosimy się nad ziemią – komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.KRUK.

To pierwsza w historii W.KRUK kompleksowa kampania poświęcona produktom innym niż biżuteria. Działania zostały zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu potencjału wielu wzajemnie uzupełniających się kanałów komunikacji – luksusowe wody perfumowane W.KRUK pojawią się w reklamach w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz w digitalu. Podjęte zostaną także współprace z influencerami, działania PR oraz emisja spotów TV wsparta kampanią kinową.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiadają Agata Rychlik (reżyseria) i Kuba Kossak (DoP). Jest to kolejna współpraca duetu z marką jubilerską – autorzy mieli już okazję połączyć siły z W.KRUK podczas realizacji tegorocznego spotu kolekcji ambasadorskiej OHELO  Ewy Chodakowskiej. Autorem zdjęć jest Piotr Stokłosa, znany z wielu realizacji dla marek luksusowych z kategorii fashion i beauty. Z marką W.KRUK współpracował m.in. przy okazji sesji do kampanii kolekcji ambasadorskich Freedom WOLF EDITION Martyny Wojciechowskiej oraz EOS Alicji Bachledy-Curuś.

Angelika Maciołek - modelka

FILM

Agata Rychlik - reżyser

Kuba Kossak - operator

Jeremi Brodnicki - scenograf

Dariusz Barwiejuk - gaffer

Wilson - make up

Piotr Wasiński - włosy

Michał Koszek - stylista

masik production - produkcja

Platige image - postprodukcja

 

SESJA

Piotr Stokłosa - fotograf

Magda Niegłos - scenograf

Kamil Pecka - włosy

Eryka Sokólska - make up

Michał Koszek - stylista

masik production - produkcja

Mateusz Niechoda - retusz

kontakt dla mediów
Head of PR, W.KRUK
Joanna Andrzejewska

Joanna.Andrzejewska@wkruk.pl

informacje o firmie

W.KRUK Od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem.

 W.KRUK jest najstarszą marką jubilerską w Polsce. Historia blisko 180 lat to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W 140 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Niemal 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych: Rolex, Chopard, Hublot, Girrad-Perregaux, Omega, Tudor, Tag Heuer, Longines, Tissot, Certina, Calvin Klein i wielu innych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w wybranych salonach marki.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama