handel ekonomia/biznes/finanse

Carrefour nawiązuje współpracę z Total i przyspiesza ekspansję sklepów franczyzowych na rynku stacji paliw

11.09.2019 | Carrefour Polska

Carrefour Polska nawiązał współpracę z kolejnym dużym międzynarodowym graczem obecnym na polskim rynku stacji paliw, firmą Total Polska. Partnerzy będą współpracować przy otwarciach franczyzowych sklepów Carrefour Express Convenience na stacjach paliw marki Total w całej Polsce. W sierpniu br. zostały otwarte pierwsze dwa sklepy: w Stolnie i Strzyżawie w województwie kujawsko-pomorskim.

Carrefour Polska aktywnie inwestuje w rozwój swoich sklepów franczyzowych w formacie convenience. Jednym z bardziej dynamicznie rozwijających się konceptów Carrefour są sklepy znajdujące się na stajach paliw. Koncept łączy w sobie zalety sklepu convenience Carrefour, takie jak dopasowana oferta, świeże produkty, innowacyjne usługi okołozakupowe oraz wygodę stacji paliw: ich dobre położenie, a także godziny otwarcia.

Do grona partnerów sieci, w sierpniu dołączyła marka Total Polska, posiadająca stacje paliw na terenie całego kraju. Jest to już drugi, po sieci AVIA, międzynarodowy gracz łączący siły z Carrefour w zakresie franczyzy. Dzięki nawiązanej współpracy z siecią Total, dwa pierwsze franczyzowe sklepy Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo powstały w ubiegłym miesiącu w Stolnie i Strzyżawie
w województwie kujawsko-pomorskim. Firmy planują dalszy dynamiczny rozwój współpracy.

Sklepy franczyzowe przy stacjach paliw wpisują się w najnowszy trend zakupowy Polaków. Specjalnie dobrany asortyment, lokalizacja, a także dostępność 24/7 sprawiają, że format ten cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów i bardzo szybko rozwija się na rynku.

– Cieszymy się z nawiązania współpracy z Total, który jest liczącym się graczem wśród stacji paliw w Europie. Połączenie siły i wiarygodności Total z naszym know-how i szeroką, stale optymalizowaną ofertą to nasza wspólna odpowiedź na aktualne potrzeby polskiego rynku, który potrzebuje nowoczesnych sklepów w dogodnych lokalizacjach – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. – Stacje paliw stały się miejscem, gdzie można nie tylko zatankować paliwo, ale też zrobić codzienne zakupy, zjeść ciepły posiłek czy napić się smacznej kawy. Dodatkowo, są one otwarte siedem dni w tygodniu, do późnych godzin wieczornych, a często przez całą dobę, co nie jest bez znaczenia dla współczesnego klienta – podkreślił Florkiewicz.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Carrefour, uważamy, że wdrożenie koncepcji Carrefour Express na wybranych stacjach franczyzowych Total posiada znaczący potencjał rozwoju poprzez zwiększenie zakresu usług oferowanych naszym klientom. Z perspektywy klienta tworzy się miejsce, w którym zaspokojone zostanie wiele jego potrzeb. Dogodna lokalizacja, bliskość wobec klienta, dostępność i rozwój usług – to ogólnoświatowa strategia spółki Total, która stanowi odpowiedź na obecne oczekiwania klientów. Dzięki współpracy z siecią Carrefour Polska oferta naszych stacji stanie się jeszcze bardziej wszechstronna – nie tylko z punktu widzenia kierowcy, lecz również miejscowych klientów korzystających z naszych usług na stacjach w barwach Total. W ciągu kolejnych 6 miesięcy planujemy otworzyć przynajmniej 10 sklepów Carrefour Express w wybranych punktach z logiem marki Total” – powiedziała Magdalena Myszczyszyn, dyrektor działu stacji i hurtu paliw Total Polska.

Obecnie pod szyldem Carrefour działa ok. 600 sklepów franczyzowych, w tym blisko 60 sklepów zlokalizowanych na stacjach paliw. Oferta franczyzowa Carrefour obejmuje 3 sprawdzone formaty, dopasowane do lokalizacji i profilu klientów, a także rozpoznawalną i ugruntowaną na polskim rynku markę, która minimalizuje ryzyko i ułatwia odniesienie sukcesu w prowadzeniu sklepu. Franczyzę Carrefour wyróżnia elastyczność oraz kompleksowe podejście do modelu współpracy, oparte na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

O Total Polska

O Dziale Marketing and Services

Dział Marketing and Services opracowuje i wprowadza na rynek produkty tworzone z ropy naftowej – wraz z wszystkimi powiązanymi usługami. 31 000 pracowników Działu pracuje w 109 krajach, zaś ich produkty i oferty usługowe proponowane są na rynkach 150 krajów. Każdego dnia Dział Marketing and Services obsługuje ponad 8 mln klientów w swej sieci obejmującej przeszło 14 000 stacji obsługi w 62 krajach. Jako czwarty na świecie dystrybutor środków smarnych oraz wiodący dystrybutor produktów naftowych w Afryce, Dział Marketing and Services prowadzi 50 wytwórni na całym świecie, gdzie wytwarzane są środki smarne, asfalt, dodatki uszlachetniające, specjalne paliwa i płyny zapewniające stały wzrost firmy.

O firmie Total

Total to główny gracz w branży energetyki, który produkuje i sprzedaje paliwa, gaz ziemny i niskoemisyjną energię elektryczną. 100 000 zatrudnionych osób pracuje nad zapewnieniem czystej, bezpieczniejszej, wydajniejszej i bardziej innowacyjnej energii, dostępnej dla maksymalnie dużej liczby ludzi.  Działając w ponad 130 krajach, naszą ambicją jest stać się odpowiedzialnym producentem energii.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

O Total Polska

O Dziale Marketing and Services

Dział Marketing and Services opracowuje i wprowadza na rynek produkty tworzone z ropy naftowej – wraz z wszystkimi powiązanymi usługami. 31 000 pracowników Działu pracuje w 109 krajach, zaś ich produkty i oferty usługowe proponowane są na rynkach 150 krajów. Każdego dnia Dział Marketing and Services obsługuje ponad 8 mln klientów w swej sieci obejmującej przeszło 14 000 stacji obsługi w 62 krajach. Jako czwarty na świecie dystrybutor środków smarnych oraz wiodący dystrybutor produktów naftowych w Afryce, Dział Marketing and Services prowadzi 50 wytwórni na całym świecie, gdzie wytwarzane są środki smarne, asfalt, dodatki uszlachetniające, specjalne paliwa i płyny zapewniające stały wzrost firmy.

O firmie Total

Total to główny gracz w branży energetyki, który produkuje i sprzedaje paliwa, gaz ziemny i niskoemisyjną energię elektryczną. 100 000 zatrudnionych osób pracuje nad zapewnieniem czystej, bezpieczniejszej, wydajniejszej i bardziej innowacyjnej energii, dostępnej dla maksymalnie dużej liczby ludzi.  Działając w ponad 130 krajach, naszą ambicją jest stać się odpowiedzialnym producentem energii.