polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (37) Pani na Gdańsku. Wszystkie odloty Aleksandry Dulkiewicz

Prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz weszła przebojem do opozycyjnej polityki. Jednak po niekończącej się serii wpadek może się okazać gwiazdą jednego sezonu­ – Wojciech Wybranowski w artykule „Prezydent-wpadka”.

Ze wszystkich kandydatur, jakie mogła wysunąć Koalicja Obywatelska, wskazanie Małgorzaty Kidawy-Błońskiej na potencjalnego premiera jest stosunkowo najmniej złe. Po stronie „totalnej opozycji” nie ma dobrych liderów – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Kłopotliwe nadzieje opozycji”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Schetyna ucieka przed Kaczyńskim – mówi Adam Bielan, europoseł PiS, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

Niby-komedia, niby-thriller polityczny, a tak naprawdę kinowa wersja Soku z Buraka – ot i cała „Polityka” Patryka Vegi stwierdza Piotr Gociek w tekście „Goło i niewesoło”.

Nic się nie stało, naprawdę nic się nie stało. Informacja o tym, że nie istnieje jeden gen homoseksualizmu, nie ma najmniejszego znaczenia ani dla wiernych nauczaniu Biblii chrześcijan, ani dla zwolenników ideologii LGBTQ+ – pisze Tomasz P. Terlikowski w artykule „Naturalne, nienaturalne – moralne?”.

Boris Johnson, który miał doprowadzić nawet do twardego brexitu, stracił ster. Znów nie wiadomo, kiedy Wielka Brytania wyjdzie z UE – zauważa Olivier Bault w tekście „Brexit: ostatnie starcie?”.

Wierzę w inteligentny interwencjonizm mówi Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju w rozmowie z Piotrem Gabryelem i Jackiem Przybylskim.

Tanie loty i dostępne wycieczki do krajów egzotycznych sprawiły, że turystyka przestała być dobrem luksusowym. Miliony turystów zadeptują miejsca, które pragnęli zwiedzić. Lokalsi mają ich dość zauważaJoanna Bojańczyk w tekście „Raje utracone”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak: Hitler i Stalin – w 80. rocznicę napaści dwóch lewaków na Polskę.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 9 września 2019

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii polityka