towary konsumpcyjne

SPARKLES – czysta prawda i nic do ukrycia. Nowy napój gazowany w puszce z nutą smaku, bez dodatku cukru od Żywiec Zdrój

04.09.2019 | Żywiec Zdrój S.A.

95% Polaków przyznaje, że kiedyś skłamało. Pytani o to, kto najczęściej ukrywa prawdę, mówimy, że politycy (83% badanych). Co czwarty Polak kłamie przynajmniej raz w miesiącu. Co piąty z nas nie przyznaje się do tego, jak często ukrywa prawdę. W świecie pełnym sekretów doceniamy czystą prawdę i szukamy jej w codziennym życiu. W kwietniu br. na rynku pojawił się Sparkles – nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój, która nie ma nic do ukrycia. To wyjątkowe połączenie wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych aromatów z owoców lub mięty. Jest to również pierwszy napój gazowany w puszce bez dodatku cukru oraz substancji słodzących w ofercie marki. Sparkles to również nowoczesne i przykuwające uwagę opakowanie. Dostępny jest w trzech oryginalnie zaprojektowanych puszkach dedykowanych każdemu z wariantów smakowych.

W co wierzymy?
„Grosik oddam przy okazji”, „Postaram się”, „No to będziemy w kontakcie!” – codziennie słyszymy drobne kłamstewka. W niektóre, wierzymy latami! Jak w istnienie Świętego Mikołaja – 35% Polaków podaje go, jako przykład półprawdy zasłyszanej w dzieciństwie, w którą wierzyli najdłużej. Na drugim miejscu po Mikołaju wskazujemy moralizatorskie „Ja w twoim wieku tak nie robiłem!”, słyszane od rodziców przez 22% badanych. Sami też oszukujemy dość często – raz w tygodniu (18% Polaków), raz w miesiącu (27%) – lub nie przyznajemy się do tego, jak często ukrywamy prawdę (21%). Co ukrywają Polacy? W badaniu przeprowadzonym przez Agencję Badawczą ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Sparkles, Polacy wyznali niektóre swoje tajemnice i wyjaśnili, czym jest dla nich „czysta prawda”, której szukamy w codzienności.


Sparkles – nic do ukrycia
Badanie zostało przeprowadzone z okazji wprowadzenia na rynek nowej marki, Sparkles, która sama nie ma nic do ukrycia – jest połączeniem wody gazowanej z sokiem z cytryny i wyłącznie naturalnymi aromatami owoców lub mięty. Produkty nie zawierają cukru, słodzików, kalorii, konserwantów, ani żadnych dodatków „E” i są propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z prostym składem i jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku. Napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, od kwietnia dostępne są w sklepach sieci Żabka w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty oraz Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki.


Co ukrywają Polacy?
29% Polek wyznaje, że kłamie, kiedy mówi o tym, że od jutra przechodzi na dietę. Mężczyźni z kolei najczęściej podkreślają, że mówiąc „już wychodzę!”, lub „daj mi minutę” (po 19% badanych), tak naprawdę potrzebują o wiele więcej czasu. Przyznajemy, że najczęściej prawdę ukrywamy przed najbliższymi: przed partnerem/partnerką (27,2%) lub rodzicami (20,4%), jednocześnie twierdząc, że nigdy nie oszukalibyśmy kogoś ukochanego (38,6%).


Czym jest dla nas czysta prawda?
To prawda, „która nieskażona jest niedopowiedzeniami, ukrytymi faktami, taka prawda bez haczyków i kruczków”. To prawda „sama w sobie bez jakiegokolwiek retuszu”, „bez owijania w bawełnę!”, „bez kłamstw”, „bez ściemy”, to „szczerość w 100%” . Definicja wskazana przez respondentów jest spójna z misją marki Sparkles, która niczego nie ukrywa i jest odpowiedzią na potrzebę poszukiwania produktów z prostym składem.

Produkty Sparkles dostępne są obecnie w sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,49 zł za puszkę o pojemności 0,33 l.

kontakt dla mediów
Żywiec Zdrój S.A.
Monika Dobaj

monika.dobaj@mslgroup.com

tel: (+48) 662 248 012

informacje o firmie

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych* i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce**. Żywiec Zdrój S.A. ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, Tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 550 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju***.

Woda Żywiec Zdrój butelkowana jest w takiej postaci jaką stworzyła ją natura, a jej jakość i bezpieczeństwo wydobycia traktowane są przez firmę priorytetowo. Dzięki temu, woda źródlana Żywiec Zdrój, czerpana z terenów położonych w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, polecana jest dla tak wrażliwych grup, jak niemowlęta i dzieci oraz kobiety w ciąży i karmiące piersią, co potwierdzają eksperci Instytutu Matki i Dziecka.

 

* 10,4% na podstawie: Żywiec Zdrój S.A. za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska  (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział  wolumenowy, w 2016 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

**Żywiec Zdrój S.A. za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat

*** MillwardBrown dla Żywiec Zdrój S.A., tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu.

załączniki

więcej z kategorii towary konsumpcyjne