towary konsumpcyjne

NOWOŚĆ! Essence – czysta natura od Żywiec Zdrój w 3 wyjątkowych wariantach smakowych

04.09.2019 | Żywiec Zdrój S.A.

Każdy ma swój sposób na to, aby znaleźć wytchnienie od codzienności. Coraz częściej szukamy go w naturze, relaksując się podczas zajęć jogi lub wybierając zdrową, lekką dietę. Sięgamy też po produkty z dobrym, krótkim składem opartym na wyłącznie naturalnych składnikach. Czystą naturę teraz można znaleźć również w Essence – nowej marce napojów w ofercie Żywiec Zdrój. Essence to pierwszy produkt BIO w portfolio Żywiec Zdrój. To napój niegazowany bez cukru, słodzików, kalorii i konserwantów, będący połączeniem jedynie naturalnej wody mineralnej, soku z cytryny i naturalnych aromatów. Produkt jest dostępny w 3 wariantach smakowych: mandarynka z trawą cytrynową, ogórek z limonką oraz cytryna z bazylią

 

W zgodzie ze sobą

Natura daje wytchnienie od codzienności. Harmonia, bycie w zgodzie ze sobą – wszystko to jest możliwe wtedy, kiedy jesteśmy blisko przyrody i czerpiemy z niej to, co najlepsze. Wybierając naturalne składniki i rozwiązania, dbamy też o zdrowie, dlatego coraz częściej decydujemy się na produkty, które mają krótki, dobry skład. Świadomość pochodzenia składników i sposobu w jaki powstały jest niezwykle ważna. Essence to pierwszy napój BIO w portfolio Żywiec Zdrój. Jego skład obiera się na naturalnej wodzie mineralnej i wyłącznie naturalnych składnikach – soku z cytryny i naturalnych aromatach. Dzięki temu może stanowić źródło zdrowego nawodnienia, jednocześnie oferując przyjemne orzeźwienie, a dzięki naturalnym aromatom owoców i ziół również niepowtarzalny smak. Napój jest dostępny w trzech wyjątkowych wariantach: mandarynka z trawą cytrynową, ogórek z limonką oraz cytryna z bazylią.

Czysta natura
Essence to pierwszy w portfolio Żywiec Zdrój napój smakowy BIO bez cukru, słodzików, kalorii i konserwantów. Jego skład opiera się wyłącznie na naturalnej wodzie mineralnej, kropli soku z cytryny z upraw ekologicznych oraz na naturalnym aromacie owoców i ziół. Napój nie ma kalorii ani żadnych sztucznych dodatków. Essence ma dobry, prosty skład oparty wyłącznie na naturalnych składnikach. Essence jest dostępny w trzech smakach: ogórek z limonką, mandarynka z trawą cytrynową oraz cytryna z bazylią, w butelkach o pojemności 0,4l. To propozycja dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem, zawierające wyłącznie naturalne składniki, a jednocześnie szukają wyjątkowego smaku. BIO napój smakowy marki Essence jest dostępny w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 3,19 zł za butelkę o pojemności 0,4l.

kontakt dla mediów
Żywiec Zdrój S.A.
Monika Dobaj

monika.dobaj@mslgroup.com

tel: (+48) 662 248 012

informacje o firmie

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych* i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce**. Żywiec Zdrój S.A. ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, Tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 550 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju***.

Woda Żywiec Zdrój butelkowana jest w takiej postaci jaką stworzyła ją natura, a jej jakość i bezpieczeństwo wydobycia traktowane są przez firmę priorytetowo. Dzięki temu, woda źródlana Żywiec Zdrój, czerpana z terenów położonych w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, polecana jest dla tak wrażliwych grup, jak niemowlęta i dzieci oraz kobiety w ciąży i karmiące piersią, co potwierdzają eksperci Instytutu Matki i Dziecka.

 

* 10,4% na podstawie: Żywiec Zdrój S.A. za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska  (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział  wolumenowy, w 2016 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

**Żywiec Zdrój S.A. za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat

*** MillwardBrown dla Żywiec Zdrój S.A., tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu.

załączniki

więcej z kategorii towary konsumpcyjne