polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (35) Niezłomne Westerplatte.

Niezłomne Westerplatte. Jak się broniło we Wrześniu 1939. Jak niszczono jego mit w PRL. Jak niszczało w III RP.

Specustawa była jedyną drogą do budowy muzeum na Westerplatte. Władze Gdańska raczej paraliżowałyby budowę parku historycznego. Ten konflikt trwa od lat zauważa Piotr Semka w artykule „Jak to z Westerplatte było”.

Westerplatte chciało się bić dalej – podkreśla Jacek Komuda, historyk, pisarz, autor książki „Westerplatte”, w rozmowie z Wojciechem Wybranowskim.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Kukiz’15 zaczyna się rozsypywać, rozłamy widać także w Konfederacji i rolniczej partii Zgoda. Niektórzy rozstają się już nawet, zanim oficjalnie zdążą się połączyć w koalicji – pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Na prawicy bez zmian”.

Mamy w rękach mocne karty przekonuje Ryszard Czarnecki, europoseł PiS, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

 „Mindhunter” jest w tej chwili najlepszym produktem Netflixa. Serialem dla dorosłych, serialem o rzeczach poważnych –  zauważa Piotr Gociek w tekście „Na skraju otchłani”.

Irlandia jest na dobrej drodze do tego, aby marksizm-lesbianizm stał się tam ideologią państwową – pisze
Piotr Czyżewski w artykule „Homoseksualizm obowiązkowy”.

Esbecy się przymilali o drugim życiu agentów opowiada historyk dr Tomasz Kozłowski, autor książki „Koniec imperium MSW”, w rozmowie z Janem Hlebowiczem.

Prezydent chce kupić największą wyspę świata. Po kategorycznej odmowie premier Danii, Donald Trump odwołał zaplanowaną we wrześniu wizytę w Kopenhadze, lecz zapewne jeszcze powróci do negocjacji. O tereny Arktyki rywalizują bowiem też Chiny oraz Rosja – zauważa Jacek Przybylski w artykule „Po co Trumpowi Grenlandia?”

Rząd chce wyznaczać ceny referencyjne produktów rolnych po to, by „przywrócić uczciwość w handlu surowcami rolnymi”. Może to być szkodliwe zarówno dla konsumentów, jak i dla samych rolników – ostrzega Stefan Sękowski
w tekście „Szkodliwa cena minimalna”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Łukasz Majchrzyk o reprezentacji Polski, która po 52 latach przerwy zagra
w mistrzostwach świata w koszykówce.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 26 sierpnia 2019

 

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka