wydarzenia handel nauka/edukacja/szkolenia

Udany powrót do szkoły w Białymstoku

02.09.2019 | Carrefour Polska

Carrefour Polska zaprasza mieszkańców Białegostoku i okolic na wydarzenie „Powrót do szkoły na wesoło”, które odbędzie się 7 września w Galerii Zielone Wzgórze. Na uczniów i rodziców czeka wiele atrakcji oraz ciekawych zajęć, które ułatwią dzieciom pożegnanie wakacji i umilą rozpoczęcie nauki w nowym roku szkolnym.

W pierwszą sobotę roku szkolnego, mieszkańcy Białegostoku i okolic będą mogli jeszcze raz powitać nowy rok szkolny, w formie nauki połączonej z zabawą. W Galerii Zielone Wzgórze na uczniów i ich rodziców czeka mnóstwo atrakcji. Podczas wydarzenia „Powrót do szkoły na wesoło” będzie można wziąć udział w warsztatach kreatywnych m.in. z robienia odblasków i ozdabiania worków na obuwie, a także sprawdzić się w licznych konkursach i zabawach.

Osoby o wszechstronnych zainteresowaniach będą mogły zapoznać się z ofertą zajęć pozaszkolnych, zorganizowanych we współpracy z zewnętrznymi podmiotami oferującymi np. kursy językowe, taneczne, robotyczne i in. Na wydarzeniu nie zabraknie ulubionych stref najmłodszych – strefy kolorowanek oraz malowania buziek.

„Powrót do szkoły” odbędzie się 7 września 2019 r. w Galerii Zielone Wzgórze przy ul. Wrocławskiej 20 w Białymstoku, w godzinach 11:00-19:00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie
i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.