handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

ETi wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi

19.08.2019 | ETi

19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.

Jesień to dobry czas dla sprzedaży kategorii słodyczy impulsowych, takich jak wafle czy batony, a zarazem jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla kluczowych marek z portfolio ETi. Sprzyjają temu nie tylko niższe temperatury i dłuższe wieczory, ale również powrót konsumentów do pracy czy nauki po okresie wypoczynkowym. Właśnie dlatego zespół ETi zaplanował na ten czas bardzo intensywne działania promocyjne w różnych kanałach.

Pierwsza z kampanii to szeroko zakrojona promocja Dare, podkreślająca unikalne walory smakowe intensywnie czekoladowych wafli i odważny charakter marki. Kampania pod hasłem „Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” potrwa do 15 października a działania obejmą emisję spotu w telewizji i VOD oraz kampanię displayową w internecie. Marka będzie wspierana także bezpośrednio w sklepach poprzez atrakcyjne materiały POS oraz samplingi produktów.

Pod hasłem „Wybierz smak swojego buntu” powróci również kampania reklamowa czekoladowych batonów Wanted. Kompleksowe działania promocyjne potrwają do 6 października. W telewizji i VOD pojawią się znane już 15-sekundowe spoty reklamowe z bohaterem szykującym się na spotkanie, któremu energii dodaje batonik Wanted. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS oraz samplingi batoników. Kampania reklamowa obejmie dodatkowo promocję w mediach oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów w mediach społecznościowych realizowane we współpracy z influencerami. W trwającej 3 tygodnie zabawie do zdobycia będzie 300 atrakcyjnych nagród.

Jak podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce: „To dla nas szczególny moment, ponieważ nie tylko powracamy z nową odsłoną kampanii dla marki Wanted, która była już szeroko promowana i zdobywa serca coraz większej liczby konsumentów. Rozpoczynamy również pierwszą w Polsce kampanię telewizyjną dla intensywnie czekoladowych wafli Dare. Mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu widzom, a nam pozwoli dalej szeroko budować świadomość naszych produktów”.  

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada niezależna agencja Gong (Group One), za zakup mediów – agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands, a za działania komunikacyjne agencja MSL należąca do Grupy Publicis.

O Dare

Dare to wyjątkowe połączenie kruchego wafelka i intensywnie kakaowego kremu, które oblane są pyszną czekoladą deserową. Bogaty smak i zaskakująca struktura czyni z wafli Dare przysmak dla prawdziwych miłośników czekolady. Produkt dostępny jest w 50 g porcji idealnej do strefy impulsowej oraz w większych opakowaniach do dzielenia się, gdzie znaleźć można mini wersje wafelków.

O Wanted

Produkty Wanted dostępne są w czterech wariantach smakowych: Wanted Nuts Milk, Wanted Pops Coconut, Wanted Pops Caramel oraz Wanted Nuts Dark – nowej wersji batonika w czekoladzie deserowej. Połączenie różnych struktur, wyjątkowego smaku i nowoczesnej tekstury sprawia, że Wanted wyróżnia się spośród wszystkich batonów czekoladowych. Znakiem rozpoznawczym tej marki są doskonałe składniki – puszysta czekolada, całe orzechy lub chrupiące płatki pszenno-kukurydziane oraz prawdziwe wiórki kokosowe i ciągnący się karmel. Wszystkie batoniki dostępne są także w opakowaniach do dzielenia się, w których konsumenci znajdą osobno zapakowane mini wersje słodkości.

kontakt dla mediów
Junior Account Manager, ETi
Joanna Szpatowicz

joanna.szpatowicz@mslgroup.com

informacje o firmie
ETi

O ETi European Food Industries w Polsce

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach

załączniki

więcej z kategorii handel