media/marketing/reklama

Nowa, atrakcyjna cena OPPO Reno

14.08.2019 | OPPO

Już od 16 sierpnia smartfon OPPO Reno będzie dostępny w nowej, promocyjnej cenie 1999 zł w wybranych sklepach do wyczerpania zapasów.

Nowa cena będzie obowiązywać od 16 sierpnia 2019 r. do wyczerpania zapasów w MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, x-kom (kanały online i wybrane punkty fizyczne), w Strefie Marki OPPO na Allegro oraz w ofercie operatora telefonii komórkowej Play. Reno jest dostępny w dwóch kolorach: zielonym, z jasnymi i ciemnymi przebłyskami, oraz czarnym, z domieszką szarości i błękitu.

Model OPPO Reno to smartfon wykonany z najwyższą dbałością o szczegóły urządzenia, które zachwycają oryginalną konstrukcją i niepowtarzalnym designem. Smartfon wyróżnia się konstrukcją wysuwanego aparatu, zaawansowanymi kamerami o rozdzielczości 48 MPx, poczwórnym systemem wzmacniającym ostrość oraz przednią kamerą o rozdzielczości 16 MPx z inteligentnym systemem upiększania.

Tym modelem zrobimy też idealne zdjęcia nocne - dzięki trybowi Ultra Night. Wykorzystuje on sztuczną inteligencję, HDR i wieloklatkową redukcję szumów. Smartfon pozwala także na kręcenie wysokiej jakości filmów. Dzięki rozdzielczości 4K, 60-klatkowej rejestracji obrazu oraz systemowi stabilizacji obrazu OIS, nagrane chwile idealnie oddają rzeczywistość. Dodatkowo Audio Focus wyłapujący dźwięk przy użyciu kilku mikrofonów, głośniki stereo i technologia Dolby Atmos, pozwalają wzmocnić wrażenia, odtwarzając realny, wysokiej jakości dźwięk przestrzenny. Reno to smartfon z dobrze zoptymalizowanym systemem, szybkim ładowaniem oraz wytrzymałą konstrukcją.

kontakt dla mediów
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem smartfonów, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz jest pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz wprowadzając do sprzedaży pierwsze urządzenie które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

 

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można nabyć u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO Reno są obecne w ofercie operatorów telekomunikacyjnych: Play, Orange i T-Mobile. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako marka doskonale odnajdująca się w najnowszych trendach, czująca rytm popkultury.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama