media/marketing/reklama

GONG wygrywa przetarg na obsługę ETi w Polsce

13.08.2019 | ETi

Przetarg na agencję reklamową dla marki ETi European Food Industries został rozstrzygnięty – za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.

ETi European Food Industries to znany w ponad 40 krajach producent słodyczy, który od połowy 2018 roku działa również na polskim rynku. Firma oferuje szeroki wybór produktów w czterech segmentach: czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Wśród flagowym marek producenta są batony Wanted, intensywnie czekoladowe wafle Dare czy linia przekąsek dla najmłodszych Petito.

Zakończony w lipcu przetarg wygrała wielokrotnie nagradzana agencja kreatywna Gong. Będzie ona odpowiedzialna za kampanie reklamowe wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce. Pierwszymi wspólnymi projektami będą kompleksowe działania dla marek Wanted oraz Dare, które rozpoczną się już w sierpniu.

Jak podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce: „Najbliższe miesiące to jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla flagowych marek z naszego portfolio, dlatego planujemy bardzo intensywne działania promocyjne. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć w tym wsparcie partnera z dużym doświadczeniem w branży FMCG, jakim jest agencja Gong. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli nam skutecznie dotrzeć do nowych konsumentów i dalej szeroko budować świadomość naszych produktów – co jest kluczowe dla nowego na rynku gracza jakim jest ETi”. 

GONG (Group One) to agencja strategiczno-kreatywna, zajmująca się nowoczesną zintegrowaną komunikacją marketingową, która łączy możliwości tradycyjnych mediów z siłą dialogu i  interakcji w mediach cyfrowych. Wśród klientów agencji są m.in.: ING, Tyskie, Playstation, L’Oreal, Lipton, Virgin Mobile.

kontakt dla mediów
Junior Account Manager, ETi
Joanna Szpatowicz

joanna.szpatowicz@mslgroup.com

informacje o firmie
ETi

O ETi European Food Industries w Polsce

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama