handel sport

Prezes Carrefour Polska poprowadzi drużynę kolarską podczas Tour de Pologne Amatorów

08.08.2019 | Carrefour Polska

Carrefour Cycling Team w silnym składzie wystartuje w Tour de Pologne Amatorów, które odbędzie się 9 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Udział pracowników sieci w wyścigu wpisuje się w działania firmy związane z realizacją strategii transformacji żywieniowej i promocją aktywnego stylu życia. 

Wyścig kolarskich amatorów wystartuje w najbliższy piątek o 7:30 na trasie Bukovina Resort – Bukowina Tatrzańska. Zawodnicy mają do przejechania 60 km, a na trasie czekają na nich wymagające podjazdy, m.in. Ściana HARNAŚ, Ściana BUKOVINA oraz podjazd do Bukowiny Tatrzańskiej.

Na starcie stanie ponad 20 kolarzy z Carrefour Cycling Team, którzy w wyścigu będą ścigać już po raz trzeci. Zespół poprowadzi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska, który dołączył do rowerowej drużyny. Udział pracowników firmy w Tour de Pologne Amatorów wpisuje się w realizację strategii firmy i promocję aktywnego stylu życia. Ambicją firmy jest bycie liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich, dlatego, obok zachęcania do uprawiania sportu i aktywnego spędzania czasu, Carrefour stale rozwija w sklepach gamę produktów istotnych w komponowaniu zbilansowanej diety. Sieć nie ustaje w działaniach, by zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty produktów bio w przystępnych cenach, produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury”, pochodzącej z ekologicznie czystych terenów i wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego.

- To będzie mój pierwszy start w Tour de Pologne Amatorów. Cieszę się, że mogę dołączyć do naszej kolarskiej drużyny Carrefour Cycling Teammówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska. – Biorąc udział w wyścigu pokazujemy, że Carrefour, w ramach swojej strategii transformacji żywieniowej dla wszystkich, nie tylko zachęca klientów do lepszego jedzenia i aktywności fizycznej, aby promować zdrowy styl życia. To wartości ważne dla nas wszystkich i jako pracownicy Carrefour również je podzielamydodaje Christophe Rabatel.

Tour de Pologne Amatorów towarzyszy głównym zawodom od 2010 roku i na stałe wpisał się w krajobraz największego polskiego wydarzenia kolarskiego. Wyścig pozwala wszystkim, którzy kochają kolarstwo i sportowe zmagania, spróbować swoich sił na jednym z odcinków trasy, którą następnie pokonują profesjonaliści podczas 7. etapu Tour de Pologne. Wyścig amatorów jest też okazją do przekazania wsparcia potrzebującym. W tym roku część wpisowego z Tour de Pologne Amatorów jest przeznaczona na pomoc w rehabilitacji Ryszarda Szurkowskiego. Ponadto, przy okazji wyścigu, na rzecz legendy polskiego kolarstwa organizowane są też trzy charytatywne aukcje.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.