technologie

Ekspresowe naprawy dla klientów Orange Smart Care

Firma Digital Care uruchomiła stacjonarny punkt napraw w salonie Orange Smart Store w warszawskim „Sezamie”. Z usług punktu mogą korzystać wszyscy klienci, którzy posiadają usługę Orange Smart Care. Naprawy są przeprowadzane  także w trybie ekspresowym, który trwa nie dłużej niż 2 godziny.

Stacjonarny punkt napraw to udogodnienie dla osób, którym zależy na czasie i które nie chcą korzystać z usług kuriera. Wystarczy przyjść do salonu Orange Smart Store w warszawskim „Sezamie” i przekazać uszkodzony telefon w Strefie Napraw. Standardowa naprawa potrwa maksymalnie do 5 dni, natomiast możliwe jest jej skrócenie do 2 godzin.

Zarówno obsługa klienta, ekspertyza, naprawa i odbiór sprzętu dokonywane są w jednym miejscu. Co więcej, podczas wizyty w punkcie można dokonać aktywacji usługi Orange Smart Care w dowolnym momencie trwania abonamentu, o ile diagnoza smartfona wykaże, że jest on w dobrym stanie.

Jeśli po wykonaniu ekspertyzy urządzenia okaże się, że wszystkie potrzebne do wykonania naprawy części znajdują się w punkcie, a proces technologiczny umożliwia przeprowadzenie naprawy w czasie 2 godzin, serwisant zaoferuje Naprawę Ekspresową. Opłata za skrócenie czasu naprawy wynosi 99 zł.

Orange Smart Care to usługa oferowana przez Orange we współpracy z firmą Digital Care. Skierowana jest do klientów, którzy decydują się na zakup smartfona od operatora lub kupili go w innym miejscu, ale używają karty SIM Orange. Oferowana jest w dwóch opcjach - 9,99 zł miesięcznie lub 15,99 zł miesięcznie.

W pierwszym przypadku użytkownicy mogą skorzystać z napraw urządzenia mobilnego w limicie do 1000 zł, w przypadku uszkodzenia wyświetlacza lub zalania wodą. W drugim, z jednej nieograniczonej kosztowo naprawy w przeciągu 12 miesięcy, w ramach której możliwa jest wymiana nawet całego urządzenia w przypadku zalania wodą, czy naprawa dowolnego elementu ze względu na uszkodzenia mechaniczne.

***

kontakt dla mediów
Account Executive, Digital Care Sp. z o.o.
Mateusz Kaczor

mateusz.kaczor@mslgroup.com

informacje o firmie

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,6 mln klientów.

załączniki

więcej z kategorii technologie