internet media/marketing/reklama

Poradnik Newspoint „Skuteczne działania w mediach społecznościowych”

07.08.2019 | Newspoint

Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów, poprawę spraw organizacyjnych i ustalenie polityki bezpieczeństwa. E-book został okraszony poradami ekspertów branżowych.

 

Numerem jeden w całkowitym budżecie na działania online, przeprowadzane przez polskich marketerów w 2018 roku, były media społecznościowe, które stanowiły blisko 23%. Ponad 21% trafia na rzecz SEO, a ponad 19% na SEM. Większość marketerów biorących udział w badaniu wskazała, że wydatki na media społecznościowe (ponad 58% wskazań), SEO (ponad 54%), content marketing (blisko 50%) oraz SEM (blisko 48%) w przyszłości także będą rosły.

Coraz większe budżety i koncentracja na social media powodują, że na znaczeniu zyskują też określenie celu, strategii i pomiar wybranych wskaźników ich analiza oraz raportowanie. Kierowanie się na każdym etapie eksperckimi radami to już nie tylko dobra praktyka, ale coraz mocniej „must have” każdej osoby odpowiadającej za promocję i reklamę marki w social media. Z takim poradami wychodzi Newspoint i jego eksperci.

W poradniku „Skuteczne działania w social media” można znaleźć wskazówki dotyczące:

  • celu obecności w social media (co marka chce zyskać pojawiając się w social media?),
  • dostosowaniu formatów grafik (wstawianie obrazków w złych proporcjach czy rozdzielczościach powoduje utratę ich jakości albo wyświetlanie się tylko części obrazka),
  • ustalania KPI zgodnie z modelem SMART,
  • stosowania wezwań do działania (tzw. Call To Action),
  • analizowania źródeł leadów (lepiej inwestować w efektywniejsze platformy społecznościowe),
  • ustalenia polityki organizacyjnej (dostosowanie i koordynacja pracy wszystkich działów, które mają styczność z social media),
  • analizowania trendów branżowych,
  • monitoringu konkurencji.

Poradnik „Skuteczne działania w social media” można pobrać z:
https://www.newspoint.pl/poradnik-skuteczne-social-media/

kontakt dla mediów
Robert Sadowski
Digital Marketing Manager, Newspoint
Robert Sadowski

robert.sadowski@newspoint.pl

informacje o firmie

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

załączniki

kontakt dla mediów
Robert Sadowski
Digital Marketing Manager, Newspoint
Robert Sadowski

robert.sadowski@newspoint.pl

informacje o firmie

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).