wydarzenia sprawy społeczne

Carrefour prowadzi zajęcia dla najmłodszych w Szczecinie w ramach Dziecięcej Akademii Rozwoju

06.08.2019 | Carrefour Polska

Hipermarket Carrefour w Szczecinie włącza się w zajęcia Dziecięcej Akademii Rozwoju, które odbędą się 6 sierpnia w Domu Kultury Słowianin. Dzieci uczestniczące w zajęciach od przedstawicieli Carrefour dowiedzą się m.in. jak odróżnić produkty ekologiczne od konwencjonalnych i dlaczego warto uwzględnić je w naszej diecie.

Carrefour po raz kolejny włącza się w zajęcia w ramach Dziecięcej Akademii Rozwoju. Inicjatorem zajęć jest Jacek Janiak, znany lokalny społecznik i dyrektor Domu Kultury Słowianin.

Podczas warsztatów z najmłodszymi mieszkańcami miasta, przedstawiciele hipermarketu Carrefour Gryf przybliżą konkretne działania, które sieć realizuje w ramach Act for Food – globalnego programu na rzecz lepszego jedzenia i lepszego życia. Pracownicy sieci zorganizują poczęstunek produktów ekologicznych, opowiedzą dlaczego warto je włączyć do swojej diety oraz wyjaśnią czym jest zielony listek – oznakowanie certyfikacji BIO. Wspólnie z uczestnikami zajęć przyrządzą też pożywne kanapki i zagrają w grę planszową promującą aktywność fizyczną.

Act for Food to kampania, którą Carrefour realizuje w ramach strategii transformacji żywieniowej w odpowiedzi na globalne wyzwania takie jak poszanowanie środowiska naturalnego, pochodzenie produktów oraz oczekiwania klientów. Act for Food to ogólnoświatowy program konkretnych działań, dzięki któremu klienci Carrefour zyskują dostęp do wysokiej jakości produktów w rozsądnych cenach. To inicjatywa, która ma pomagać w dbaniu o zdrowie i wspólną przyszłość, zgodnie z założeniem „gdy jesz lepiej, to żyjesz lepiej”. W ramach kampanii Carrefour promuje też konkretne działania mające na celu dbałość o dobrostan zwierząt i ochronę środowiska.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.