kultura/sztuka/rozrywka technologie media/marketing/reklama

OPPO prezentuje innowacje dla miłośników gier mobilnych - technologia Game Color Plus i podwójne Wi-Fi

02.08.2019 | OPPO

Podczas targów gier Chinajoy w Szanghaju OPPO zaprezentowało dwie innowacyjne technologie: Game Color Plus umożliwiającą bardzo realistyczne, rozszerzone obrazowanie i „Dual Wi-Fi”, która znacznie poprawia jakość połączenia z siecią. Dzięki takim rozwiązaniom użytkownicy będą mogli cieszyć się lepszą jakością obrazu, szybszym i bardziej stabilnym połączeniem z internetem oraz płynnym przełączaniem się między sieciami bezprzewodowymi, co znacznie wpłynie na wrażenia podczas mobilnego grania.

 

OPPO prezentuje Game Color Plus – ultrarealistyczną technologię rozszerzonego obrazowania, stworzoną przy współpracy z Qualcomm

Technologia Game Color Plus to owoc współpracy OPPO i Qualcomm, który gwarantuje lepszą jakość obrazu w grach na telefony komórkowe. Oparte na autoadaptacyjnej technologii Snapdragon oraz Qualcomm Snapdragon Elite Gaming, rozwiązanie znacznie poprawia warstwę wizualną gier - w szczególności widoczność detali, nasycenie kolorów i kontrast obrazu.

 „Game Color Plus” pozwala również na precyzyjne ustawienie graficznej prezentacji gry, dzięki czemu może je dokładniej dostosować do ekranów smartfonów OPPO i uzyskać w efekcie uzyskać lepsze wrażenia wizualne.

Współpraca OPPO i Qualcomm opierała się na zoptymalizowaniu funkcji Game Color Plus, która opiera się na Snapdragon Elite Gaming. Firmy pracowały razem także nad interfejsem użytkownika, ustawianiami parametrów, poprawianiem błędów, testowały wydajność itd. Dzięki ścisłej współpracy technicznej OPPO jako pierwsze zaimplementuje Game Color Plus w swoich smartfonach.

Oprócz lepszej grafiki, technologia zapewnia także zoptymalizowane oszczędzanie energii i dłuższy czas pracy baterii. W przyszłości to nowatorskie rozwiązanie pozwoli firmie OPPO używać komponentów o niskim poziomie poboru mocy, co szczególnie przyda się podczas projektowania i produkcji urządzeń wykonujących bardzo zaawansowane obliczenia. Dzięki Game Color Plus użytkownicy grający w gry o wysokim obciążeniu graficznym nie będą musieli już dłużej martwić się o zbyt duże zużycie baterii.

 

„Prawdziwa” technologia podwójnego Wi-Fi dla smartfonów

OPPO ogłosiło także wprowadzenie do smartfonów działających na systemie operacyjnym ColorOS 6 zupełnie nowej technologii podwójnego Wi-Fi. Pozwala ona na jednoczesne łączenie się z dwiema różnymi sieciami bezprzewodowymi, a także niezależne odbieranie i wysyłanie danych, co zwiększa ogólną prędkość połączenia i optymalizuje doświadczenia użytkowników podczas grania w gry i oglądania filmów.

Podwójne Wi-Fi wykorzystuje chipy DBS/DBDC używane w modelu OPPO Reno, umożliwiając smartfonom łączenie się bez żadnych zakłóceń z dwoma różnymi hotspotami Wi-Fi posiadającymi te same lub różne SSID. Przenośne punkty dostępu sieci, z których chce korzystać użytkownik mogą być skonfigurowane na jednym routerze, takim jak domowy dwupasmowy router, lub też na dwóch różnych routerach.

Technologia podwójnego Wi-Fi to odpowiedź na dwa problemy, z którymi nieustannie spotykają się użytkownicy smartfonów. Pierwszy z nich dotyczy sytuacji, w której urządzenie wykryje słabe połączenie w danym środowisku sieciowym. W takim wypadku smartfon automatycznie połączy się z siecią Wi-Fi o lepszym sygnale. Drugi dotyczy prędkości pobierania plików, która dzięki zastosowaniu tej nowatorskiej technologii, ulegnie znacznemu zwiększeniu.

Podwójne Wi-Fi umożliwia urządzeniom łączenie się z dwoma hotspotami, dzięki czemu przy użyciu trasowania opartego na zasadach agregacji/przekierowania łącza, można utworzyć dwa połączenia Wi-Fi, uzyskując tym samym dwa oddzielne połączenia z siecią. Smartfony OPPO wyposażone funkcję podwójnego Wi-Fi, oprócz dwukrotnie większej prędkości łącza, gwarantują płynne przełączanie między sieciami. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się szybszym ładowaniem się stron internetowych i bezproblemowym oglądaniem filmów online, a fani gier online także rozgrywką bez przerw w połączeniu. OPPO tworzy coraz to nowsze rozwiązania, po to, by to technologia dostosowywała się do naszego tempa życia, a nie my do niej.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.