media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Najnowszy format reklamowy Euronet Polska wykorzystany w kampanii Blikomanii

31.07.2019 | Euronet

 

Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Naklejki magnetyczne z reklamą umieszczono na urządzeniach zlokalizowanych w strategicznych punktach, sprofilowanych pod kątem grupy docelowej kampanii.

Naklejki magnetyczne na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów jest jednym z najnowszych formatów oferowanych przez sieć Euronet Polska. Powierzchnia o wymiarach 130x60 cm zapewnia dobrą widoczność reklamy nie tylko klientom korzystającym z urządzenia, ale również osobom przebywającym w jego pobliżu.

- Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii – zaznacza Adam Kokoszkiewicz Dyrektor Departamentu Sprzedaży z Polskiego Standardu Płatności.

Euronet Polska, największy niezależny operator bankomatów i wpłato-bankomatów w kraju, udostępnia szeroki wybór formatów reklamowych na sieci urządzeń, która liczy 7800 nośników reklamowych. Partnerzy biznesowi Euronet mogą kierować swój przekaz reklamowy m.in. na ekranie powitalnym, ekranie wyboru języka, ekranie wyboru potwierdzenia, ekranie autoryzacyjnym czy pożegnalnym, a także na rewersie potwierdzenia transakcji lub kuponach wydawanych wraz z wypłacaną z bankomatów gotówką. Różnorodność i rodzaj powierzchni reklamowych umożliwiają dostosowanie ich do celu i rodzaju komunikatu oraz precyzyjne dotarcie do potencjalnych grup klientów. Sieć Euronet Polska umożliwia elastyczny dobór lokalizacji bankomatów oraz formatów reklamowych, co umożliwia dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

kontakt dla mediów
Konsultant, Euronet
Łukasz Drywa

lukasz.drywa@havas.com

tel: +48 (22) 444 0 877

informacje o firmie

Euronet Polska Sp. z o.o. jest częścią Euronet Worldwide, światowego lidera w zakresie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych oraz właściciela największej sieci bankomatów na terenie Europy. Ponadto firma Euronet oferuje przetwarzanie transakcji pre-paid oraz zintegrowane oprogramowanie, które wspiera pracę wielu instytucji finansowych. Euronet jest również właścicielem firmy RIA Financial Services, za pośrednictwem której oferuje usługi przekazów pieniężnych.

 

W Polsce firma działa od 1995 r. W trakcie kilkudziesięcioletniej obecności na polskim rynku Euronet nawiązał współpracę m.in. z wiodącymi polskimi bankami, operatorami telefonii komórkowej oraz VoIP, a także placówkami handlowymi i sieciami stacji benzynowych.

 

Więcej informacji: www.euronetpolska.pl  i www.facebook.com/euronetpolska

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama