nauka/edukacja/szkolenia

Mitsubishi Motors otwiera Motoryzacyjne Centrum Infromacyjne dla dzieci

31.07.2019 | Mitsubishi Motors

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) otworzyła Motoryzacyjny Serwis Informacyjny dla Uczniów Szkół Podstawowych, który będzie dostępny do 10 grudnia 2019 r. Ta usługa dla dzieci jest oferowana już od 27 lat i odpowiada na różne pytania związane z przemysłem samochodowym za pośrednictwem bezpłatnego numeru, strony internetowej i poczty.

MMC jest jedyną firmą motoryzacyjną, która oferuje takie usługi edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych. Dotychczas, od momentu rozpoczęcia programu w 1993 roku, firma otrzymała od nich oraz od nauczycieli szkolnych ponad 3500 zapytań.

Pytania dotyczą szerokiego zakresu tematów, w tym działania samochodów, pojazdów autonomicznych, fabryk i produkcji oraz kwestii związanych z ochroną środowiska i bezpieczeństwem - na przykład: w jaki sposób samochód może poruszać się w teście zderzeniowym, jeśli prowadzi go manekin? *1. Z programu informacyjnego korzystają również nauczyciele szkolni w trakcie przygotowywania się do lekcji lub rozmów z uczniami podczas swoich zajęć. W ramach projektu informacyjnego MMC wysyła e-mail z odpowiedzią na pytania zadane telefonicznie.

* 1 Odpowiedź MMC: samochód podczas testu zderzeniowego porusza się dzięki zdalnie sterowanemu mechanizmowi.

MMC przygotowuje również broszurę, wykorzystywaną w szkołach podstawowych do nauki oraz stronę internetową, zawierającą przydatne informacje o samochodach (dostępne tylko w języku japońskim).

O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

 

 

 

kontakt dla mediów
Kinga Lisowska
PR Manager , Mitsubishi Motors
Kinga Lisowska

kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii nauka/edukacja/szkolenia