nowe produkty/usługi technologie

OPPO prezentuje najnowszą technologię wyświetlacza do smartfonów

29.07.2019 | OPPO

Firma OPPO właśnie zaprezentowała prototyp niemal zupełnie pozbawionego ramek smartfona z nowym ekranem „Waterfall”, który dzięki krawędziom zakrzywionym pod kątem 88 stopni zapewni użytkownikom wyjątkowe doświadczenia wizualne. Opracowana przez OPPO nowatorska konstrukcja wyświetlacza to efekt nieustających poszukiwań coraz to bardziej innowacyjnych form smartfonów, dotychczasowych osiągnięć firmy w zakresie rozwoju technologii pełnoekranowej oraz chęci zagwarantowania użytkownikom jedynych w swoim rodzaju wrażeń estetycznych.

Poszukiwanie nowych form i materiałów, którego wynikiem jest m.in. najnowszy ekran „Waterfall”, to jedno z pięciu kluczowych aktywności realizowanym w obszarze badawczo-rozwojowym OPPO. Chiński producent ma już bogate doświadczenie w zakresie projektowania zakrzywionych ekranów. Wprowadzony wcześniej na rynek smartfon OPPO Find X wyposażony został w wyświetlacz panoramiczny, który wypełnia aż 93.8% przedniej powierzchni urządzenia. Najnowszy wyświetlacz „Waterfall” stanowi jedno z czołowych osiągnięć OPPO w zakresie projektowania smartfonów.

kontakt dla mediów
Piotr Żaczko
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi