media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Rainbow Królem Egzotyki - nowa kampania reklamowa

25.07.2019 | Rainbow

Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona.

„Nasza nowa kampania wyraźne podkreśla pozycję lidera marki Rainbow w segmencie wyjazdów egzotycznych” – mówi Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu w Rainbow Tours.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby. Różnorodność  i przewaga egzotycznej oferty Rainbow pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii. 

Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, Internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Warto wspomnieć, że nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy, Rainbow
Edyta Romanowska

edyta.romanowska@R.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama