technologie

OPPO buduje nowe centrum innowacyjności - w Chang’an powstanie nowoczesny dział R&D

16.07.2019 | OPPO

Firma OPPO, globalny producent smartfonów, podczas oficjalnej ceremonii ogłosiła rozpoczęcie budowy nowego centrum R&D w miejscowości Chang’an, leżącej na terenach chińskiej prowincji Guangdong. Inwestycja to kolejny krok marki w stronę zwiększenia jej potencjału badawczo-rozwojowego. Nowy obiekt wraz z istniejącymi centrami R&D OPPO będą stanowić motor napędowy badań i innowacji firmy i jej poczynań w nadchodzącej erze inteligentnej łączności.

Z chwilą rozpoczęcia działalności nowe centrum R&D w Chang’an ma zatrudniać 5 000 pracowników naukowych. Będzie to jedna z największych inicjatyw na rzecz rozwoju obszaru Zatoki Guangdong–Hongkong–Makau (tzw. GBA).

„Rozpoczęcie budowy nowego centrum badawczo-rozwojowego OPPO to dla nas ogromna radość. Ta inwestycja to kluczowy element naszych działań na rzecz rozbudowywania możliwości technologicznych firmy oraz przyspieszenia realizacji naszej strategii i celów w zakresie R&D” - powiedział Wiceprezes OPPO, Eric Zhu.

„Ośrodek zostanie zbudowany zgodnie z najwyższymi standardami, a firma dołoży wszelkich starań, aby nowe centrum badawczo-rozwojowe OPPO stało się prawdziwą perłą Korytarza Innowacji Naukowej i Technologicznej Guangzhou-Shenzhen. Chcemy przyczynić się do rozwoju obszaru Zatoki Guangdong–Hongkong–Makau” - dodał Zhu.

Tylko w tym roku OPPO planuje przeznaczyć na działalność badawczo-rozwojową 10 miliardów RMB (ok. 1.46 mld USD). Jako element globalnej sieci R&D OPPO, ośrodek w Chang’an odpowiadać będzie nie tylko za działalność badawczo-rozwojową.  Zatrudnieni tam eksperci zajmą się także projektowaniem i testowaniem szeregu inteligentnych urządzeń w tym smartfonów i produktów IoT, wspierając tym samym realizację misji firmy, którą jest dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań odpowiadających potrzebom nowej ery inteligentnej łączności.

Jako wiodąca firma technologiczna w obszarze Zatoki Guangdong - Hongkong - Makau (GBA), OPPO aktywnie uczestniczy w rozwoju klastrów technologicznych w regionie. W lutym tego roku firma zapowiedziała budowę inteligentnego centrum produkcyjnego w Dongguan Chang’an New District, gdzie będą produkowane i sprawdzane pod względem jakości inteligentne urządzenia i akcesoria.

Nowe centrum badawczo-rozwojowe OPPO zajmować będzie powierzchnię ok. 123,5 mu (w przybliżeniu 82 000 m2). Nas projektem pracowała międzynarodowa firma architektoniczna Kohn Pedersen Fox Associates oraz szereg specjalistów. 10 szklanych drapaczy chmur pomieści nie tylko biura, ale także centrum rozwoju talentów, ośrodek badawczo-rozwojowy, ośrodek badań nad internetem mobilnym oraz laboratorium testowe. Dodatkowo, należący do kompleksu wieżowiec biurowy o wysokości 249.5 m z pewnością stanowić będzie spektakularny dodatek do panoramy miasta.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.

informacje o firmie

O marce OPPO

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Według danych IDC, w 2018 r. firma uplasowała się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfonu w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które realnie będzie korzystać z sieci 5G dzięki współpracy ze szwajcarskim operatorem Swisscom.

OPPO w Polsce

Marka OPPO jest obecna w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych jak RTV Euro AGD i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Firma poszerzyła kanały dystrybucji o takie sieci jak: MediaMarkt oraz Media Expert. Smartfony OPPO Reno będą sprzedawane także we współpracy
z operatorami telekomunikacyjnymi takimi jak Orange i Play. Do kluczowych dystrybutorów należą: NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. i AB. S.A.

OPPO wyraźnie akcentuje swoją tożsamość w Polsce jako doskonale odnajdujące się w najnowszych trendach, czujące rytm popkultury produkty.