polityka media/marketing/reklama

"Do Rzeczy" (28) Na celowniku opozycji Szef TVP Jacek Kurski – znienawidzony przez anty-PiS

– Wzbudza negatywne emocje nawet we własnym obozie politycznym. A jednak wrócił na polityczny szczyt.
Szef TVP nazywany jest dziś cichym zwycięzcą walki o europarlament
pisze Maciej Pieczyński w artykule
„Na celowniku anty-PiS”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Gwiazda Tuska już zgasła – zauważa prof. Waldemar Paruch, politolog, szef Centrum Analiz Strategicznych,
w wywiadzie Wojciecha Wybranowskiego.

– Czekamy na nowe otwarcie mówi prof. Jerzy Miziołek, dyrektor Muzeum Narodowego, w rozmowie
z Tomaszem Rowińskim.

– Dziesiątki krajów opierają swe bezpieczeństwo na gwarancjach amerykańskich. Dziś innej alternatywy nie widzę

przekonuje Piotr Semka w artykule „Kult Mackiewicza czy zdrowy rozsądek”.

– Pisarze wobec systemu komunistycznej opresji – o Rymkiewiczach w czasach stalinizmu pisze Joanna Lichocka
w tekście „Łapska Borejszy”.

Kreml coraz częściej ogrywa Zachód. A ponieważ Rosja Putina nie jest aż tak silna, by utrzymać wszystkie zdobycze, Kreml co jakiś czas składa USA propozycję handlu wymiennego. W ten sposób zmieniono już władze w kilku krajach zauważa Jacek Przybylski w artykule „Putin  chce nowej  Jałty”.

– Ani państwo, ani gminy nie powinny wyręczać prywatnych inwestorów w budowie mieszkań – przekonuje Tomasz Cukiernik w tekście „Gminna fuszerka mieszkaniowa”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Jerzy Kwaśniewski, szef Ordo Juris, radzi, jak skutecznie się bronić przed inwazją LGBTQ.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 8 lipca 2019

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka