handel internet

Shumiący ekosystem

05.07.2019 | Shumee

W I półroczu 2019 shumee obsłużyło 17 tys. transakcji na kwotę ponad 6 mln zł.

Dzięki współpracy z Bankiem BNP Paribas platforma shumee.pl stała się ekosystemem e-commercowo-finansowym, który integrując asortyment około pół miliona produktów zapewnia najlepsze ceny na zakupy.

Dodatkowo, dzięki współpracy z prestiżowymi i wysoko zasięgowymi wydawcami (m. in. serwisami z Grupy Gazeta.pl, WP.pl, Ceneo.pl) liczba unikalnych użytkowników shumee przekroczyła pół miliona, a liczba odsłon serwisu zbliżyła się do dwóch milionów.

Był to czas szybkiego skalowania biznesu: dynamicznego przyrostu liczby użytkowników i obrotów. Ogółem, liczba transakcji w I półroczu. br. przekroczyła 17 tys. na łączną kwotę ponad 6 mln zł. Dynamika przyrostu obrotu wyniosła blisko 40% (I kw. do II kw. 2019).

W II kw. shumee wdrożyło także rozwiązanie typu marketing automation, retargeting oparty o model deep learning oraz system contact center, aby lepiej dopasować ofertę do potrzeb Klientów oraz zwiększyć skalę i jakość ich obsługi.

Strategiczne partnerstwo

Ekosystem e-commercowo-finansowy shumee zapewnia unikalną ofertę zakupów w najlepszych cenach na rynku. Klienci Banku BNP Paribas mogą kupować taniej na platformie shumee.pl, wybierając spośród tysięcy produktów we wszystkich kategoriach zakupowych. Posiadanie konta w Banku BNP Paribas umożliwia skorzystanie z Zielonej ceny - zniżki w wysokości 30 zł na zakupy produktów o wartości powyżej 60 zł.

Oferta jest zintegrowana procesowo i komunikacyjnie, dzięki czemu zniżka naliczana jest automatycznie w koszyku zakupowym po wybraniu płatności pay-by-link Banku BNP Paribas, a Zielona Cena widoczna jest na podstronach wszystkich produktów powyżej 60 zł.

Co dalej?

Przed shumee bardzo intensywne miesiące. Pracujemy nad: przebudową platformy pod kątem UX, procesowym i graficznym; przyrostem portfolio produktów do około 1 mln na koniec br.; dalszą optymalizacją źródeł pozyskiwania wartościowego ruchu użytkowników oraz wejściem ze sprzedażą na rynki zagraniczne.

Cele biznesowe na II półrocze 2019 to blisko 2 mln użytkowników na shumee.pl, oraz około 20 mln zł przychodów ze sprzedaży.

www.shumee.pl to ekosystem e-commercowo-finansowy, który integruje szeroki asortyment około pół miliona produktów wystawionych przez producentów, hurtownie i wiodące platformy dropshippingowe z terenu UE. Shumee gwarantuje najlepsze ceny dzięki współpracy z Bankiem BNP Paribas, wysoką jakość produktów i krótki czas dostawy. Na platformie można znaleźć wiele produktów niedostępnych w innych miejscach w sieci, w najlepszych cenach. Najpopularniejsze kategorie to obecnie: wyposażenie domu i ogrodu, produkty dla dzieci, zdrowie i uroda, biżuteria, elektronika, AGD i RTV oraz odzież, obuwie i akcesoria sportowe.

Bezpieczeństwo zakupów zwiększa specjalny Program ochrony kupujących i proces weryfikacji sprzedawców, którym shumee zapewnia prosty, automatyczny proces wystawiania produktów, niską (5%) prowizję za sprzedaż bez dodatkowych kosztów, wszystkie bezpieczne formy płatności i pełną mobilność w oparciu o responsywny serwis (RWD).

kontakt dla mediów
Szymon Midera
CEO, Shumee
Szymon Midera

szymon.midera@gmail.com

tel: +48 510029266

informacje o firmie

więcej z kategorii handel